zagreb.pm web site/wiki

1 view

Igor Rumiha

to zagr...@googlegroups.com
Pozdrav.

Imam par novosti vezanih uz zagreb.pm.org site. Dobri ljudi iz pm.org
organizacije su me obavijestili da će uskoro svi siteovi hostani kod
njih preći na UTF-8 encoding, što nama dosta olakšava posao (ne treba
kodirati naše kvačice s HTML entitetima). Prelazak se očekuje
1.11.2009.

Drugo, kao što sam prije pisao, wiki engine koji koristimo je ikiwiki
a source sitea je bio na free SVN hostingu (xp-dev.com). Da bi bili u
trendu s modernim kretanjima ka distribuiranim version control
sustavima pomaknuo sam zagreb.pm na bitbucket.org (svaki dan koristim
Mercurial pa mi je to bilo najlakše) :)

URL je http://bitbucket.org/zagrebpm/zagrebpm_wiki/

Ako nekog zanima pisanje sadržaja za zagreb.pm može lako otvoriti
account na bitbucketu i kreirati fork ovog repozitorija. Kad se nešto
novo doda napravit ćemo merge s glavnim repom i izkompajlirati novi
sadržaj. Oko tehničkih detalja kako to napraviti možemo se dogovoriti
na slijedećem sastanku, 2.11.

Igor.