Wat een enorme drukte in deze nieuwsgroep ! Kom ik er al
iets tegen, het is Engelstalig.
Is er dan geen Afrikaanse kultuurgemeenschap meer in
Zuid-Afrika ? Ik ben op zoek naar een Bobbejaan, een
Sarie... Of zoek ik dan tevergeefs in de ZA-nieuwsgroepen ?
Hebben jullie geen zin om eens een praatje te maken ?
Laat eens wat van je horen. Maar niet allemaal tegelijk !