Can LLMs reason?

Ensar Gul

to yz-ve...@googlegroups.com

Akif Eyler

to yz-ve...@googlegroups.com
Çok ilginç bir makale... Bing'den bir özet istedim, daha üçüncü soruda "günün limitini aştınız" dedi. Bard ise ekteki özeti çıkardı. Başlıklar doğru ama içerik çok zayıf... ChatGPT'ye hiç uğramadım, çünkü ücretli sürüme abone değilim. Yani özetleme işi başarısız oldu.

Yazar Melanie Mitchell kim diye baktım:
Kapsamlı kitaplar yazmış, bir de 2019 tarihli "Yapay Zekanın Çöküşü" başlıklı video...

2023'de (benim gibi) fikrini değiştirip YZ konusunda güncel yazmaya başlamış:
Buradaki yazıların hepsi ilginç. Özellikle
https://aiguide.substack.com/p/thoughts-on-a-crazy-week-in-ai-news
Bir senatör ile tartışmasını anlatıyor -- çok tanıdık geldi :)

On Mon, Sep 11, 2023 at 6:38 AM Ensar Gul <gul....@gmail.com> wrote:

--
Gruba davet etmek istediklerinize bu linki ulaştırabilirsiniz:
https://groups.google.com/g/yz-ve-insan/about

Mahmut baydaş

to yz-ve...@googlegroups.com
Evet katılıyorum oldukça ilginç ve olaya hakim bir yazar gibi. YZ ile ilgili akışta “Let’s think step by step” ile ilgili yorumu ve “pattern-matching” kavramsallaştırmaları faydalıydı. Ayrıca hızlı gelişen kritik literatürü iyi takip ettiği de belli oluyor. Paylaşım için teşekkürler.