Yazmakta olduğum İnglizce kitaba sizden birkaç cümle koymak istiyorum. İnglizce bilmiyorsanız Türkçe de yazabilirsiniz.

www.19.org

to yuzondort
Sevgili arkadaşlar. Birkaç yıldır üzerinde çalıştığım İnglizce
kitabım
NINETEEN: God's Signature in Nature and Sicripture (ONDOKUZ: Allah'ın
Doğadaki ve Kitaptaki İşaretleri) adlı kitabımı bitirmek üzereyim.
İnşaallah bu Ağustos ayında BrainbowPress yayınları tarafından
yayımlanacak.

Yeni bir bölüm açacağım ve oraya yaklaşık yüz tanıklığı örnek
koyacağım. Sizden acele olarak şunu istiyorum.
74:30-31 ayetinin ışığında sizin Kuran'daki 19 sayısına olan tepkiniz
ve onun sizin anlayışınızda, ve tavrınızda ve/veya hayatınızda
getirdiği değişikler. Bunlar olumlu veya olumsuz olabilir... Inglizce
yazamıyorsanız Türkçe yazın; inşallah ben çeviririm.
Lütfen 19'un size olan etkisini en çok 60-100 kelime ile özetleyip
aşağıdaki bilgilerle birlikte edipy...@hotmail.com adresime
yollayınız:

Ad Soyadı:
Yaşadığınız şehir ve ülke:
Doğduğunuz ülke:
İş:
Yaş:

Yer olacak mı bilmiyorum, hani olursa belki resimlerinizi de koymak
isterim sizden yapılan alıntının yanına. Böyle olunca, küçük bir
portrenizi de ekleseniz iyi olur.

Selam,
Edip