İnglizce yeni kitabın kapak seçimi konusunda yardımcı olabilir misiniz?

www.19.org

to yuzondort
NINETEEN: God's Signature in Nature and Scripture adlı yeni kitabım
için hazırlanan üç kapaktan hangisini beğendiğinizi bildirirseniz
memnun olurum.

Numarasız olanını 1'inci kapak olarak kabul ediniz.

Kapakları buraya asamadığım için FILE ('Dosya) bölümüne astım. Lütfen
aşağıya bakınız.

Selam,
Edip

Mahmut

to yuzo...@googlegroups.com
Edip amca, birincisini begendim. Yalniz "God's..." yazisini 'nineteen'in
uzerine al derim. Bu "nineteen" sadece imzalardan bir tanesi degil mi?

Peteklerin icine dolduran rakamlari bu dizilisinin bir anlami var mi
bilmiyorum ama yerinde olsam asal sayilarin ilk serisini aradasik olarak
koyardim. 19'da vurgulardim.

Kitabin icerigini neyin uzerine yogunlasti bilmiyorum ama konularla ilgili
olarak petekleri rakamlar disinda konu basliklarinin resimlerini
koyabilirsin. Gunes sistemiyle ilgili bir baslik varsa mesela gunes yahut
gunes sisteminin resmi vs..

kopya mi unutma...

selamlar,

mahmut

to yuzondort
Merhaba Edip,

Benim tercihim ikinci olurdu. Kitabin kapagindaki altigen petegi acaba
potansiyel bir okuyucu matematiksel sisteme isaret ettigini kolayca
anlayabilir mi? Arilarin icgudusel olarak kullanmis olduklari altigen
dizaynin muthis bir matematiksel sistem tasidigini cok az kisi
biliyordur diye dusunuyorum. Buyuk bir cogunlugun anlayabilecegi bir
sembol kullanilirsa daha iyi olmaz mi?

Selam,

Volkan

tarık arabacı

to yuzo...@googlegroups.com
Hayırlı olsun. İsmi de çekici olmuş. İçeriğini de çok merak ediyorum, yayınlanmasını heyecanla bekleyeceğim.
Kapakların hepsi güzel ama 2 numaralı kapağı daha çok beğendim.