Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Besplatni knjigovodstveni programi (novo PC-KL - Kalkulacija prodajne cene )

199 views
Skip to first unread message

Danilo Nikolic

unread,
Jul 12, 2007, 6:51:52 PM7/12/07
to
www.dramin.ns.co.yu

trenutno u ponudi :
- PC-KL V1.0 - Kalkulacija prodajne cene
- PC-KR V1.0 - Prijemno-evidencioni list komisione robe
- PC-KR1 V1.0 - Evidencija prodate, isplacene i vracene komisione robe
- PC-PK1 V1.0 - Poslovna knjiga prihoda i rashoda
- PC-PK2 V1.0 - Knjiga osnovnih sredstava i sitnog inventara
- PC-KPR V1.0 - Knjiga primljenih racuna
- PC-KIR V1.0 - Knjiga izlaznih racuna
- PC-KPO V1.0 - Poslovna knjiga o ostvarenom prometu pausalno
oporezovanih obveznika
- PC-TK V1.0 - Trgovacka knjiga
- PC-KEPU V1.0 - Knjiga evidencije prometa robe i usluga


Fliz

unread,
Jul 13, 2007, 9:30:34 AM7/13/07
to
Ah, pa to si ti frende *Danilo Nikolic*,

> trenutno u ponudi :

da bog da ti propao biznis stoko spamerska.

--
13.7.2007 15:16:58
(|>8<|)

gileTHEgreat

unread,
Jul 13, 2007, 12:32:00 PM7/13/07
to
Fliz wrote:
> Ah, pa to si ti frende *Danilo Nikolic*,
>
>> trenutno u ponudi :
>
> da bog da ti propao biznis stoko spamerska.
>

Sta je problem? Covek oglasava besplatne programe, nista ne prodaje ?

Vladimir Kanazir

unread,
Jul 13, 2007, 12:44:45 PM7/13/07
to
gileTHEgreat escribió:

> Covek oglasava besplatne programe, nista ne prodaje ?

Problem je u drugoj reči. Ovde se ne oglašava.
--
A modem is a baudy house.

Message has been deleted

Tomas Hokenberi

unread,
Jul 13, 2007, 4:47:33 PM7/13/07
to

"rai" <r...@rai.it> wrote in message news:pan.2007.07...@rai.it...
> Vladimir Kanazir ha scritto:

>
>> gileTHEgreat escribió:
>>
>>> Covek oglasava besplatne programe, nista ne prodaje ?
>>
>> Problem je u drugoj reči. Ovde se ne oglašava.
>
> Onda ovdje imamo dvostruke kriterije. Naime, nedavno je M.B. ovdje isto
> tako promovirao svoju besplatnu igricu, što bi prema toj logici isto tako
> bilo kršenje pravila, pa se nitko nije bunio, a kamoli da mu je upućen
> kompliment poput "stoko spamerska". I još je dobio odličan feedback.
> Isprva sam pomislio da se radi o "zamotanom" oglasu jer nisam odmah uočio
> link za download tog programa, ali program se uredno može downloadati sa
> njegovih stranica. Da skratim priču, vrlo ste nekorektni prema čovjeku.
> Eto toliko.

Da nisam odlucio da proverim link poptpuno bih se slozio sa tobom. Medjutim
verujem da je ovo ljude nateralo da ga prozovu kao spamera:
(citat sa sajta):

"Proverite da li ste imate najnoviju verziju besplatnog knjigovodstvenog
programa. Kliknite [ ].
Dramin doo poceo je sa distribucijom programa e20 edicije. Programi su
besplatni za koriscenje i cine ga zakonom propisane poslovne knjige i
knjigovodstveni obrasci koje su duzni da vode sva pravna i fizicka lica koja
se bave privrednom delatnocu. Popunjavanje obrazaca je moguce 'peske' ili
automatski iz unesenih podataka u obrascima. Za automatsko popunjavanje
obrazaca potrebno je registrovati se kao korisnik programa uz placanje
godisnje naknade po modulu od 20e. Maksimalna cena godisnjeg iznajmljivanja
modula za povezivanje moze da iznosi do 100e, bez obzira da li se
iznajmljuje 5 ili vise modula."

Daklem ako neces da unosis "peske" onda se treba registrovati -> nije
besplatno -> ipak je oglas gde mu mesto nije.

Tomas Hokenberi

unread,
Jul 13, 2007, 4:57:31 PM7/13/07
to
A i potpuno je promasio publiku - sumnjam da yu.comp.software postoji iko
zainteresovan za taj softver. Pogledao sam te silne "programske module" - da
mi neki od njih zatreba radije bih ga napisao sam -ono je krs od softvera

Fliz

unread,
Jul 13, 2007, 5:05:53 PM7/13/07
to
Ah, pa to si ti frende *rai*,

> Da skratim priču, vrlo ste nekorektni prema čovjeku.

A što si se ti sad našao pogođenim ?
To što je pomenuta reč "Besplatno" to je samo navlakuša, 99% sam siguran da
kad odeš na taj njegov link (koji nisam niti imam nameru da posetim) prvo
što ćeš videti je reklama koja ti nudi najnoviju ultra mega giga savršenu
5.0 veriju programa koja sve radi umesto tebe samo treba da iskeširaš xyc
eura a ako ti se neće onda je tu verzija 1.00 uz napomenu malim slovima
kako ista radi na widnowsu 95.

--
13.7.2007 21:55:21
(|>8<|)

Nikola Nikica

unread,
Jul 13, 2007, 6:16:32 PM7/13/07
to
Dok je 13.07.2007. komsinica Ceca busila hiltijem, Fliz povika:

>> Da skratim priču, vrlo ste nekorektni prema čovjeku.
> A što si se ti sad našao pogođenim ?
> To što je pomenuta reč "Besplatno" to je samo navlakuša, 99% sam siguran da
> kad odeš na taj njegov link (koji nisam niti imam nameru da posetim) prvo
> što ćeš videti je reklama koja ti nudi najnoviju ultra mega giga savršenu
> 5.0 veriju programa koja sve radi umesto tebe samo treba da iskeširaš xyc
> eura a ako ti se neće onda je tu verzija 1.00 uz napomenu malim slovima
> kako ista radi na widnowsu 95.

е видиш, овде се слажем са раијем. Да си проверио линк, ондаК бих те
разумео, овако си утрчао човеку у петерац, а да прво ниси проверио његов
сајт.

Ја нисам коментарисао његов оглас, јер сам га оправдавао, па човека с тим у
вези и нисам филтрирао. Ово што си сад написао (ма како након Томасове
опаске био у праву) је било заиста некоректно. Да си био 100% сигуран, онда
бих те укорио што ниси био експлицитнији у "поздраву" :))))

--
http://nikica.usenetsrbija.net
правила јузнета, статистике група, бапске приче, тагови...

nikolam

unread,
Jul 14, 2007, 7:18:56 PM7/14/07
to
rai wrote:
> Onda ovdje imamo dvostruke kriterije. Naime, nedavno je M.B. ovdje isto
> tako promovirao svoju besplatnu igricu, što bi prema toj logici isto tako
> bilo kršenje pravila, pa se nitko nije bunio, a kamoli da mu je upućen
> kompliment poput "stoko spamerska". I još je dobio odličan feedback.
> Isprva sam pomislio da se radi o "zamotanom" oglasu jer nisam odmah uočio
> link za download tog programa, ali program se uredno može downloadati sa
> njegovih stranica. Da skratim priču, vrlo ste nekorektni prema čovjeku.
> Eto toliko.

А (Т)ко си ти да коментаришеш критеријуме на српској групи?
Имаш своје групе хрватске па тамо се жали на "критерије"..

Оно што је ту највише некоректно је уопште твој коментар
за ствари које те се као странца ни мало не тичу.

nikolam

unread,
Jul 14, 2007, 7:21:44 PM7/14/07
to

Како не продаје?

Затворен код. Уваљује "бесплатне" програме
да би учинио људе зависним од програма и натерао их да купе
његово затворено решење.

Али о чему уопште и причате, то је РЕКЛАМА.
Ја сам се јако зачудио кад сам видео било какав коментар
као одговор на ту рекламу.

LYb

unread,
Jul 14, 2007, 9:06:42 PM7/14/07
to

Ma koliko pokusavao da uvijes u 300 kora i da sakrijes svoje strahove,
fobije i komplekse, izmedju ostalog i ignorisanjem odredjenih poruka
ili delova poruka ("ako zazmurim onda ne postoji"), nekada se tako
slatko predstavis onakvim kakav u stvari jesi da je to milina citati.

Lepo je narod rekao: "Budalu ne treba traziti, sama se javi".

Nastavi, nastavi, zabavljaj nas i dalje.

--
Registered Linux user #383133 - Powered by Gentoo - ICQ:107081250

Message has been deleted

LYb

unread,
Jul 15, 2007, 5:41:27 AM7/15/07
to
On 15 Jul 2007 02:13:14 GMT
rai <r...@rai.it> wrote:

> LYb ha scritto:

> > Nastavi, nastavi, zabavljaj nas i dalje.
>

> Blago tebi ako te dotični zabavlja... Da se barem i ja mogu pohvaliti
> s tako pozitivnim iskustvima, ali nažalost, baš i ne mogu. Dotični
> mene nimalo ne zabavlja. Nažalost, upravo suprotno.

Pa znas kako... gledaj to sa vedrije strane... Recimo, pred spavanje
procitas sta je ko imao da kaze i sa osmehom odes u krevet, misleci:
"eh, bas sam srecan sto sam normalan" :)

Fliz

unread,
Jul 15, 2007, 7:29:40 AM7/15/07
to
Ah, pa to si ti frende *Nikola Nikica*,

> е видиш, овде се слажем са раијем. Да си проверио линк, ондаК бих те
> разумео, овако си утрчао човеку у петерац, а да прво ниси проверио његов
> сајт.

ma čim sam skinuo nove postove odma mi je nešto tu zasmrdelo a kad sam
pročitao "Besplatni..." znao sam i šta to smrdi.

> Ово што си сад написао (ма како након Томасове опаске био у праву)
> је било заиста некоректно.

De, dobro gospodine sudijo, obećavam, neću više da udaram ispod pojasa,
ako nisam 100% siguran da vi ne gledate. :D

--
15.7.2007 1:56:09
(|>8<|)

Nikola Nikica

unread,
Jul 14, 2007, 8:14:51 PM7/14/07
to
Dok je 15.07.2007. komsinica Ceca busila hiltijem, nikolam povika:

> Али о чему уопште и причате, то је РЕКЛАМА.
> Ја сам се јако зачудио кад сам видео било какав коментар
> као одговор на ту рекламу.

да је проги комерцијалан (па још, замисли, ЗАТВОРЕНОГ кода) сазнало се
након посете сајту. Да је човек заиста говорио о бесплатном прогију, то не
би био спам, док год то обавештење не шаље на свака два сата...

Fliz

unread,
Jul 15, 2007, 9:46:08 AM7/15/07
to
Ah, pa to si ti frende *rai*,

>> Nastavi, nastavi, zabavljaj nas i dalje.
>

> Blago tebi ako te dotični zabavlja... Da se barem i ja mogu pohvaliti s
> tako pozitivnim iskustvima, ali nažalost, baš i ne mogu. Dotični mene
> nimalo ne zabavlja. Nažalost, upravo suprotno.

To je ona fora, "da nije tužno bilo bi komično"
sigurno je bolje nasmejati se i zaboraviti nego se grickati zbog gluposti.
--
15.7.2007 14:20:50
(|>8<|)

Nikola Nikica

unread,
Jul 15, 2007, 7:44:04 AM7/15/07
to
Dok je 15.07.2007. komsinica Ceca busila hiltijem, Fliz povika:

>> е видиш, овде се слажем са раијем. Да си проверио линк, ондаК бих те
>> разумео, овако си утрчао човеку у петерац, а да прво ниси проверио његов
>> сајт.
> ma čim sam skinuo nove postove odma mi je nešto tu zasmrdelo a kad sam
> pročitao "Besplatni..." znao sam i šta to smrdi.

шта знам. И ја сам својевремено неке од својих радова (првенствено на
пресловљавању текста) нудио бесплатно овде на групи, па се нико никад није
бунио. Не верујем да ми је то истолерисано због "минулог рада" и активности
на групи, јер су својевремено људи скидали и Српскијев проги (то што је
човек после подилканио на логичне замерке је већ друга прича :)))

>> Ово што си сад написао (ма како након Томасове опаске био у праву)
>> је било заиста некоректно.
> De, dobro gospodine sudijo, obećavam, neću više da udaram ispod pojasa,
> ako nisam 100% siguran da vi ne gledate. :D

молио биК Вас да учините тако :)
Благодарим силно :))

gileTHEgreat

unread,
Jul 15, 2007, 2:15:33 PM7/15/07
to
nikolam wrote:
> rai wrote:

> А (Т)ко си ти да коментаришеш критеријуме на српској групи?
> Имаш своје групе хрватске па тамо се жали на "критерије"..

Vish... to shto je grupa srpska, znaci da je predvidjena za srpski jezik.
Nisi valjda toliko glup da mislis da samo englezi pisu po englskim
grupama ??? :)

> Оно што је ту највише некоректно је уопште твој коментар
> за ствари које те се као странца ни мало не тичу.

To odakle je neTko, manje je bitno od onoga sto ima da kaze (ako ima sta
pametno da kaze, za razliku od tebe) :P

gileTHEgreat

unread,
Jul 15, 2007, 2:21:18 PM7/15/07
to
nikolam wrote:
> gileTHEgreat wrote:
>> Fliz wrote:
>>> Ah, pa to si ti frende *Danilo Nikolic*,
>>>> trenutno u ponudi :
>>> da bog da ti propao biznis stoko spamerska.
>> Sta je problem? Covek oglasava besplatne programe, nista ne prodaje ?

> Како не продаје?
> Затворен код. Уваљује "бесплатне" програме
> да би учинио људе зависним од програма и натерао их да купе
> његово затворено решење.

Otvoren kod, zatvoren kod ... to nema veze sa kosta ili ne kosta. Vidim
da ti logika nije jaca strana.
Npr. ja za rezanje koristim deep burner, koji je zatvoren kod, a postoji
i deep burner pro koji se placa.
Verzija koju ja koristim je BESPLATNA.

> Али о чему уопште и причате, то је РЕКЛАМА.

Tehnicki gledano, i ti svakim svojim postom REKLAMIRAS svoju glupost ...

nikolam

unread,
Jul 15, 2007, 7:54:03 PM7/15/07
to

DA najveća glupost meseca.
Pretpostaviti da jedan stranac ima prava da iznosi mišljenja o jeziku
drugog naroda.
Jel neko rekao da se današnja hrvatska mladež jako lepo
preoblači u sve moguće boje.
A kako vidim ima i pomagača i to jako agresivnih ~:I

nikolam

unread,
Jul 15, 2007, 7:51:24 PM7/15/07
to
LYb wrote:

> Nastavi, nastavi, zabavljaj nas i dalje.

TROL

nikolam

unread,
Jul 15, 2007, 7:57:56 PM7/15/07
to
gileTHEgreat wrote:
> nikolam wrote:
>> rai wrote:
>
>> А (Т)ко си ти да коментаришеш критеријуме на српској групи?
>> Имаш своје групе хрватске па тамо се жали на "критерије"..
>
> Vish... to shto je grupa srpska, znaci da je predvidjena za srpski jezik.
> Nisi valjda toliko glup da mislis da samo englezi pisu po englskim
> grupama ??? :)

Nisi valjda ti toliko glup da ne razumeš
da on svojom namerom da se uvuče u srpsku grupu
u stvari sprovodi u delo svoje loše namere.

Dakle, on Mene proziva non-stop i pojedini izdajnici
ga podržavaju jer su još gori nego on.

>> Оно што је ту највише некоректно је уопште твој коментар
>> за ствари које те се као странца ни мало не тичу.
>
> To odakle je neTko, manje je bitno od onoga sto ima da kaze (ako ima sta
> pametno da kaze, za razliku od tebe) :P

Da ali nema nikakvo pravo da bilo šta govori
i d akritikuje moj jezik i kulturu na mojoj grupi.

To se zove sprovođenje kulturne netolerancije
agresivnim propagiranjem sopstvene kulture.

Jednostanvo NEMA prava da se meša ni u kakvu raspravu koja
nije deo njegove kulture.
To je kulturno nasilje prema i taj koji ga podržava
(a uzgred zna šta je) je neizostavno kreten.

nikolam

unread,
Jul 15, 2007, 8:02:08 PM7/15/07
to
Nikola Nikica wrote:
> Dok je 15.07.2007. komsinica Ceca busila hiltijem, nikolam povika:
>
>> Али о чему уопште и причате, то је РЕКЛАМА.
>> Ја сам се јако зачудио кад сам видео било какав коментар
>> као одговор на ту рекламу.
>
> да је проги комерцијалан (па још, замисли, ЗАТВОРЕНОГ кода) сазнало се
> након посете сајту. Да је човек заиста говорио о бесплатном прогију, то не
> би био спам, док год то обавештење не шаље на свака два сата...

НАРАВНО да јесте РЕКЛАМА а самим тим и ђубре од поруке.

Ето, ја рецимо сасвим бесплатно делим програм који сакупља све ваше
бројеве кредитних картица..

Дакле, чак и да то не ради, и да је чак и у њему свеже порођена "мајка
тереза", програм је затвореног кода
а све што је затвореног кода је комерцијално и самим тим то је реклама
комерцијалног програма и самом тим је Ђубре - пошта.

И такође је заиста неважно колико учестало шаље и како.
Да шаље на свака два сата, вероватно би свака два дана
неком падало на памет да оде да га задави итд итд..

nikolam

unread,
Jul 15, 2007, 8:06:11 PM7/15/07
to
gileTHEgreat wrote:
> nikolam wrote:
>> gileTHEgreat wrote:
>>> Fliz wrote:
>>>> Ah, pa to si ti frende *Danilo Nikolic*,
>>>>> trenutno u ponudi :
>>>> da bog da ti propao biznis stoko spamerska.
>>> Sta je problem? Covek oglasava besplatne programe, nista ne prodaje ?
>
>> Како не продаје?
>> Затворен код. Уваљује "бесплатне" програме
>> да би учинио људе зависним од програма и натерао их да купе
>> његово затворено решење.
>
> Otvoren kod, zatvoren kod ... to nema veze sa kosta ili ne kosta. Vidim
> da ti logika nije jaca strana.

Видим да ти култура није јача страна.

наравно да има везе. Отворен код може да с епогледа
и да се испита да ли у себи садржи шпијунске елементе.
Сваки затворен програм по својој природи јесте комерцијалан,
нема везе да ли је и колико "бесплатан", све долази по Некој цени.

> Npr. ja za rezanje koristim deep burner, koji je zatvoren kod, a postoji
> i deep burner pro koji se placa.

Па што се мене тиче можеш да користиш и Bubble burner
i bubble double, заиста је неважно..

> Verzija koju ja koristim je BESPLATNA.

Твоја ствар. Твој проблем.
То што ти не видиш опасност по своју безбедност
и по своје податке од програма који раде по машини шт агод хоће,
то је твоја ствар :)

>> Али о чему уопште и причате, то је РЕКЛАМА.
> Tehnicki gledano, i ti svakim svojim postom REKLAMIRAS svoju glupost ...

Технички гледано, што год више будеш некултуран,
то ћеш бити мање поштован, па само настави..

LYb

unread,
Jul 15, 2007, 9:54:58 PM7/15/07
to
On Mon, 16 Jul 2007 02:06:11 +0200
nikolam <dukRo...@eUReMnEt.yu> wrote:

> Технички гледано, што год више будеш некултуран,
> то ћеш бити мање поштован, па само настави..

Govoris iz licnog iskustva?
Lepo je videti kada nekom pocnu da se otvaraju oci.

LYb

unread,
Jul 15, 2007, 9:53:35 PM7/15/07
to
On Mon, 16 Jul 2007 01:57:56 +0200
nikolam <dukRo...@eUReMnEt.yu> wrote:

> Dakle, on Mene proziva non-stop i pojedini izdajnici
> ga podržavaju jer su još gori nego on.

Aha. Sile mraka i bezumlja.

LYb

unread,
Jul 15, 2007, 9:52:08 PM7/15/07
to


Ovde nije bilo reci o jeziku. Trolu.

Message has been deleted
Message has been deleted

gileTHEgreat

unread,
Jul 16, 2007, 5:19:38 AM7/16/07
to
nikolam wrote:

> DA najveća glupost meseca.
> Pretpostaviti da jedan stranac ima prava da iznosi mišljenja o jeziku
> drugog naroda.

hehehe... jesi ti zaista toliko glup da vJerujes da samo englezi (imaju
pravo da) proucavaju engleski jezik, samo kinezi (imaju pravo da)
proucavaju kineski jezik ...

> Jel neko rekao da se današnja hrvatska mladež jako lepo
> preoblači u sve moguće boje.
> A kako vidim ima i pomagača i to jako agresivnih ~:I

A da nisi ti slucajno, blago ksenofobican? :)

gileTHEgreat

unread,
Jul 16, 2007, 5:52:18 AM7/16/07
to
nikolam wrote:

> наравно да има везе. Отворен код може да с епогледа
> и да се испита да ли у себи садржи шпијунске елементе.
> Сваки затворен програм по својој природи јесте комерцијалан,
> нема везе да ли је и колико "бесплатан", све долази по Некој цени.

Rec komercijalno dolazi iz ekonomske svere i nema veze sa
otvorenoscu/zatvorenoscu izvornog koda.
Ajde reci mi da ce, ako ja napravim "hellow wold" program, ne otvorim
kod i distribuiram ga, program biti komercijalan, pa da se malo smIjem :)

gileTHEgreat

unread,
Jul 16, 2007, 5:35:33 AM7/16/07
to
nikolam wrote:

> Nisi valjda ti toliko glup da ne razumeš
> da on svojom namerom da se uvuče u srpsku grupu
> u stvari sprovodi u delo svoje loše namere.

> Dakle, on Mene proziva non-stop i pojedini izdajnici
> ga podržavaju jer su još gori nego on.

Koliko ja vidim, jedino ti ovde prozivas i provociras. :(

>>> Оно што је ту највише некоректно је уопште твој коментар
>>> за ствари које те се као странца ни мало не тичу.
>> To odakle je neTko, manje je bitno od onoga sto ima da kaze (ako ima sta
>> pametno da kaze, za razliku od tebe) :P
>
> Da ali nema nikakvo pravo da bilo šta govori
> i d akritikuje moj jezik i kulturu na mojoj grupi.

Nisam znao da je ovo tvoja grupa... nigde nisam video tvoje ime u nazivu :P
Cisto sumnjam da ustav i zakoni (srbije/hrvatske) sadrze odredbe koje
zabranjuju (uskracuju pravo na) kritikovanje kulture/jezika ... Jos
manje vJerujem da takva pravila postoje za news grupe ...


> To se zove sprovođenje kulturne netolerancije
> agresivnim propagiranjem sopstvene kulture.

NiJesam primJetio da se doticni agresivno ponasao, za razliku od tebe.


> Jednostanvo NEMA prava da se meša ni u kakvu raspravu koja
> nije deo njegove kulture.

I onda je mrmot zavio cokoladu.

> To je kulturno nasilje prema i taj koji ga podržava
> (a uzgred zna šta je) je neizostavno kreten.

hm... a da se ti obratis za strucu pomoc ? ... Fobije mogu da budu
ozbiljna prepreka za normalno funkcionisanje u svakodnevnom zivotu... a
kako sve vise stranaca dolazi u Srbiju ... bolje da pocnes sa terapijom
sto pre ...

Milan Babuskov

unread,
Jul 16, 2007, 6:02:38 AM7/16/07
to
nikolam wrote:
> Da ali nema nikakvo pravo da bilo šta govori
> i d akritikuje moj jezik i kulturu na mojoj grupi.

Tvojoj?

Ja sam mislio da je grupa naša, zajednička.

--
Milan Babuskov
http://home.gna.org/vodovod

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 6:41:16 AM7/16/07
to
rai wrote:
> Da... to bi sve "držalo vodu" da živimo npr. u mirnoj Skandinaviji gdje

TROL

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 6:40:21 AM7/16/07
to
gileTHEgreat wrote:
> nikolam wrote:
>
> > DA najveća glupost meseca.
>> Pretpostaviti da jedan stranac ima prava da iznosi mišljenja o jeziku
>> drugog naroda.
>
> A da nisi ti slucajno, blago ksenofobican? :)

A da nisi slučajno blago.. retardiran? :)

Ja u potpunosti podržavam da se na svakoj grupi
uključe svi koji znaju jezik grupe i koji mogu
da doprinesu grupi _na temu_ grupe.

Ali ima stvari koje su čista politika i koje ne trpim.

Na primer: Da li je Nikola Tesla Srbin i
da trpim da jedan novohrvatski element spočitava kako treba da se
govori.
Da li jedan us može da ode na francusku grupu i da im
spočitava pravila jezika?
Tako isto jedan Hrvat nema šta da traži u raspravi
o nazivima i prevodu u srpskom jeziku,
kao što nije korektno ni da se Srbin na hrvatskoj grupi smeje ,zaboga,
"smešnom" govoru u Hrvata itd itd..

Dakle, onaj ko krši pravila o pravu na različitost
je nevaspitani Hrvat rai koji seje uvrede na srpskoj grupi
i okolna dva TROLA (Lyb, Bladerunner) koji podržavaju svađanje ni oko
čega.

Message has been deleted

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 6:50:03 AM7/16/07
to
gileTHEgreat wrote:
>> Dakle, on Mene proziva non-stop i pojedini izdajnici
>> ga podržavaju jer su još gori nego on.
>
> Koliko ja vidim, jedino ti ovde prozivas i provociras. :(

Pa ne vidiš dobro.
Pogledaj ko koga proziva i u kom trenutku i oko čega pa ćeš
lako da vidivš da rai i TROL boranija
prave celu halabuku bez i jednog jedninog argumenta
samo sa uvredama i prozivanjima.
Tipično ponašanje za mlade Trolove.

>> Da ali nema nikakvo pravo da bilo šta govori
>> i d akritikuje moj jezik i kulturu na mojoj grupi.
>
> Nisam znao da je ovo tvoja grupa... nigde nisam video tvoje ime u nazivu :P

yu.
To se i dalje vodi kao Srpski domen, dok ne stupi na snagu rs.
Dakle, moj, srpski.

> Cisto sumnjam da ustav i zakoni (srbije/hrvatske) sadrze odredbe koje
> zabranjuju (uskracuju pravo na) kritikovanje kulture/jezika ... Jos

Da, to se zove nacionalna netrpeljivost.

> manje vJerujem da takva pravila postoje za news grupe ...

Pa postoje.
Off topic, nacionalisticko prozivanje i vredjanje po nacionalnoj osnovi.
Prozivanje ljudi bez argumenata sa uvredljivim sadrzajem
(Trolovanje) sto sprovodi rai, drugari mu Lyb i Bladerunner.

>> To se zove sprovođenje kulturne netolerancije
>> agresivnim propagiranjem sopstvene kulture.
> NiJesam primJetio da se doticni agresivno ponasao, za razliku od tebe.

Opet nisi dovoljno pazljivo posmatrao.
Svaka tvrdnja da s eon ima pravo mesati kao stranac
u to kako druga nacija govori jeste agresivno do krajnjih granica.

>> Jednostanvo NEMA prava da se meša ni u kakvu raspravu koja
>> nije deo njegove kulture.
> I onda je mrmot zavio cokoladu.

Ovo sad predstavlja upravo primer glupiranja na koji i ukazujem.

>> To je kulturno nasilje prema i taj koji ga podržava
>> (a uzgred zna šta je) je neizostavno kreten.
>
> hm... a da se ti obratis za strucu pomoc ? ... Fobije mogu da budu

Ako ne razumes, ja te ne mogu uciniti pametnijim.
A vredjanjem sagovornika se mozes pretvoriti samo u Trola.

Verovatno si prepoznao svoje fobije.

Milan Babuskov

unread,
Jul 16, 2007, 7:37:14 AM7/16/07
to
gileTHEgreat wrote:
> Ajde reci mi da ce, ako ja napravim "hellow wold" program

Ajde napravi, pa makar i zatvorenog koda - jako ne zanima sta "hellow
wold" program radi? ;)

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 6:58:50 AM7/16/07
to
LYb wrote:
> On Mon, 16 Jul 2007 02:06:11 +0200
> nikolam <dukRo...@eUReMnEt.yu> wrote:
>
>> Технички гледано, што год више будеш некултуран,
>> то ћеш бити мање поштован, па само настави..
>
> Govoris iz licnog iskustva?
> Lepo je videti kada nekom pocnu da se otvaraju oci.

Lyb: TROL

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 6:58:24 AM7/16/07
to

Да хоће :)

Ти си затварањем кода задржао комерцијална права
и то је одмах комерцијални програм.
И аналогно томе, помињање комерцијалног програма
и његова афирмација је реклама. (Било у блажем или трвђем смислу)

Комерцијални програм нема да има везе са тим колико кошта.
Као што и програм са отвореним кодом са подршком, може сасвим
легално да се наплаћује. (Ако се постави и за слободно преузимање)

Можеш некоме и да ТИ плаћаш да користи твој програм (и да дајеш
и бесплатну обуку и да делиш дискове ..)
Све док је код затворен он ће и даље да буде комерцијални програм.
(сва права задржана итд..) :)

gileTHEgreat

unread,
Jul 16, 2007, 8:41:32 AM7/16/07
to
nikolam wrote:

> Tako isto jedan Hrvat nema šta da traži u raspravi
> o nazivima i prevodu u srpskom jeziku,

heheh... ti ce da mu zabranis? :)
Da te nije neko zaduzio da branis srpstvo na newsu ?
Partijski zadatak?A? :)

> Dakle, onaj ko krši pravila o pravu na različitost

Ucestvovanje u diskusiji nije krsenje prava na razlicitos...

gileTHEgreat

unread,
Jul 16, 2007, 8:50:34 AM7/16/07
to
nikolam wrote:
> gileTHEgreat wrote:
>> nikolam wrote:

>> Ajde reci mi da ce, ako ja napravim "hellow wold" program, ne otvorim
>> kod i distribuiram ga, program biti komercijalan, pa da se malo smIjem :)

> Да хоће :)

Prvo si me nasmejao, ali si smorio ostatkom posta...

Komercijalno ==> trgovina, razmena
Deliti besplatno != trgovina, razmena

Uzmi kakvo stivo iz ekonomije... videces da se tamo ne spominju
programi, a kamo li otvorenost/zatvorenost koda...

Pojma nemas, a lupas gluposti.

gileTHEgreat

unread,
Jul 16, 2007, 8:53:22 AM7/16/07
to
rai wrote:
> gileTHEgreat ha scritto:

> Razlog više da ga ignoriraš.

Zelim da pred spavanje mogu sebi da kazem "hvala bogu, ima i gorih" :)

Jos koji post...

gileTHEgreat

unread,
Jul 16, 2007, 8:46:45 AM7/16/07
to
nikolam wrote:

>>> Da ali nema nikakvo pravo da bilo šta govori
>>> i d akritikuje moj jezik i kulturu na mojoj grupi.
>> Nisam znao da je ovo tvoja grupa... nigde nisam video tvoje ime u nazivu :P
> yu.
> To se i dalje vodi kao Srpski domen, dok ne stupi na snagu rs.
> Dakle, moj, srpski.

Dakle, grupa je SRPSKA, nikako Nikolam-ova... bitna razlika.

>> Cisto sumnjam da ustav i zakoni (srbije/hrvatske) sadrze odredbe koje
>> zabranjuju (uskracuju pravo na) kritikovanje kulture/jezika ... Jos
> Da, to se zove nacionalna netrpeljivost.
>
>> manje vJerujem da takva pravila postoje za news grupe ...
> Pa postoje.
> Off topic, nacionalisticko prozivanje i vredjanje po nacionalnoj osnovi.

Ovaj... ti si jedini koji to radi... tek da ti kazem, ako slucajno nisi
primetio...

> Opet nisi dovoljno pazljivo posmatrao.
> Svaka tvrdnja da s eon ima pravo mesati kao stranac
> u to kako druga nacija govori jeste agresivno do krajnjih granica.

Slazem se.... ali to se leci... samo treba da se obratis za strucnu pomoc...

>>> Jednostanvo NEMA prava da se meša ni u kakvu raspravu koja
>>> nije deo njegove kulture.
>> I onda je mrmot zavio cokoladu.
> Ovo sad predstavlja upravo primer glupiranja na koji i ukazujem.

Ko njemu moze da oduzme pravo da se mesa??? Alo? pozega... je l' se cujemo ?
Soko zove orla ... soko zove orla... Orao javi se ...

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 10:22:43 AM7/16/07
to
gileTHEgreat wrote:
> Jos koji post..

:)

znači postiš..

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 10:21:37 AM7/16/07
to
gileTHEgreat wrote:
>> Tako isto jedan Hrvat nema šta da traži u raspravi
>> o nazivima i prevodu u srpskom jeziku,
>
> heheh... ti ce da mu zabranis? :)

Naravno. i svima ću da kažem da je Hrvat,
što nije ni u jednom trenutku sporno,
sve dok se ne dohvati nacionalizma.

> Da te nije neko zaduzio da branis srpstvo na newsu ?
> Partijski zadatak?A? :)

Ne izmišljaj koješta :(

>> Dakle, onaj ko krši pravila o pravu na različitost
>
> Ucestvovanje u diskusiji nije krsenje prava na razlicitos...

Dobro ne razumeš, šta da ti radim. Tu nema spasa..

LYb

unread,
Jul 16, 2007, 10:45:49 AM7/16/07
to
On Mon, 16 Jul 2007 12:40:21 +0200
nikolam <dukRo...@eUReMnEt.yu> wrote:

> i okolna dva TROLA (Lyb, Bladerunner) koji podržavaju svađanje ni oko

I opet: pusi kurac.

LYb

unread,
Jul 16, 2007, 10:47:30 AM7/16/07
to
On Mon, 16 Jul 2007 11:35:33 +0200
gileTHEgreat <suvi....@DZimajl.kom> wrote:

> hm... a da se ti obratis za strucu pomoc ? ... Fobije mogu da budu
> ozbiljna prepreka za normalno funkcionisanje u svakodnevnom zivotu...
> a kako sve vise stranaca dolazi u Srbiju ... bolje da pocnes sa
> terapijom sto pre ...

Ma dzabe pokusavas da mu objasnis bilo sta. Mozes da se upljujes
objasnjavajuci, on zivi u svom malom, zastrasujucem svetu punom
izdajnika i neprijatelja i ti tu nista ne mozes.

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 10:30:02 AM7/16/07
to
gileTHEgreat wrote:
> Dakle, grupa je SRPSKA, nikako Nikolam-ova... bitna razlika.
Jao Pericee, jako mije drago da si ukapirao.. ;)

> Ovaj... ti si jedini koji to radi... tek da ti kazem, ako slucajno nisi
> primetio...

Primetio sam samo da se mnogima
navukla skrama preko očiju pa na vide dalje od nosa.
I ne prepoznaju šta je šta već ljude gledaju prema
iznđalim aršinima i predubeđenjima, kao što i ti sad radiš.

>> Opet nisi dovoljno pazljivo posmatrao.
>> Svaka tvrdnja da s eon ima pravo mesati kao stranac
>> u to kako druga nacija govori jeste agresivno do krajnjih granica.
>
> Slazem se.... ali to se leci... samo treba da se obratis za strucnu
> pomoc...

Ovako više ne ide da ja pričam normalno
a da ti mene vređaš.

Prijateljski ti savetujem da odjebeš.

Pokušao sam da ti objasnim al pošto si zadrt i gledaš pravo
kao da imaš uzde, onda mi se javi kad prvo malo porasteš.

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 10:33:43 AM7/16/07
to
gileTHEgreat wrote:
>>> Ajde reci mi da ce, ako ja napravim "hellow wold" program, ne otvorim
>>> kod i distribuiram ga, program biti komercijalan, pa da se malo
>>> smIjem :)
>
>> Да хоће :)
>
> Prvo si me nasmejao, ali si smorio ostatkom posta...

А ти си и даље ограничен и без аргумената..
Ah, well..

> Komercijalno ==> trgovina, razmena
> Deliti besplatno != trgovina, razmena

Не ти не разумеш дечко..
Кад порастеш, кашће ти се само..

> Uzmi kakvo stivo iz ekonomije... videces da se tamo ne spominju
> programi, a kamo li otvorenost/zatvorenost koda...
>
> Pojma nemas, a lupas gluposti.

Хајде дечко олади.
Без аргумената се тврдња не искова.

А и мало си глуп јер не разговараш већ одмах вређаш..

LYb

unread,
Jul 16, 2007, 10:50:37 AM7/16/07
to
On Mon, 16 Jul 2007 12:58:50 +0200
nikolam <dukRo...@eUReMnEt.yu> wrote:

> Lyb: TROL

Nikolam... ma nastavi ti, samo nastavi.

gileTHEgreat

unread,
Jul 16, 2007, 11:00:32 AM7/16/07
to
LYb wrote:
> On Mon, 16 Jul 2007 11:35:33 +0200
> gileTHEgreat <suvi....@DZimajl.kom> wrote:


> Ma dzabe pokusavas da mu objasnis bilo sta. Mozes da se upljujes
> objasnjavajuci, on zivi u svom malom, zastrasujucem svetu punom
> izdajnika i neprijatelja i ti tu nista ne mozes.
>

Ej bre Luka ... znam Tko je on, samo mi je danas dosadno...

gileTHEgreat

unread,
Jul 16, 2007, 10:59:12 AM7/16/07
to
Milan Babuskov wrote:
> gileTHEgreat wrote:
>> Ajde reci mi da ce, ako ja napravim "hellow wold" program
>
> Ajde napravi, pa makar i zatvorenog koda - jako ne zanima sta "hellow
> wold" program radi? ;)

LOL:)))
Tek sad vidim sta sam napisao :)))

Inace "helloW wold" program ispisuje "helloW wold" ...
napredna verzija "hello world" programa... :)

gileTHEgreat

unread,
Jul 16, 2007, 11:03:38 AM7/16/07
to
... ali posto sam se ja slatko nasmIjao, cenim, mozda ce jos neTko
(obratite paznju da deo citiranog teksta izmedju zvJezdica) :

nikolam wrote:

>
> Pokušao sam da ti objasnim al *** pošto si zadrt i gledaš pravo
> kao da imaš uzde ***, onda mi se javi kad prvo malo porasteš.

gileTHEgreat

unread,
Jul 16, 2007, 11:06:09 AM7/16/07
to
nikolam wrote:
> gileTHEgreat wrote:

> А ти си и даље *ограничен* и без аргумената..

Moja najveca nesreca u zivotu je, sto nemam siroka shatanja, ko na
primer ti... :(((


/za malo da padme sa stolice od smIjeha :)

Message has been deleted
Message has been deleted

Nikola Nikica

unread,
Jul 16, 2007, 10:02:24 AM7/16/07
to
Dok je 16.07.2007. komsinica Ceca busila hiltijem, rai povika:

>> Aha. Sile mraka i bezumlja.
> Masoni, Cionisti, zli duhovi... slobodno dopuni niz ;)

...подмукли Штрумфови и лукави Сноркијевци... :)

--
http://nikica.usenetsrbija.net
правила јузнета, статистике група, бапске приче, тагови...

Message has been deleted

Nikola Nikica

unread,
Jul 16, 2007, 10:11:57 AM7/16/07
to
Dok je 16.07.2007. komsinica Ceca busila hiltijem, nikolam povika:

>> да је проги комерцијалан (па још, замисли, ЗАТВОРЕНОГ кода) сазнало се
>> након посете сајту. Да је човек заиста говорио о бесплатном прогију, то не
>> би био спам, док год то обавештење не шаље на свака два сата...
> НАРАВНО да јесте РЕКЛАМА а самим тим и ђубре од поруке.

што би рекло да је свако од нас од 7765 до 23876487263476 пута био спамер,
јер је овде давао препоруке програма...
размисли...

> Дакле, чак и да то не ради, и да је чак и у њему свеже порођена "мајка
> тереза", програм је затвореног кода
> а све што је затвореног кода је комерцијално и самим тим то је реклама
> комерцијалног програма и самом тим је Ђубре - пошта.

хоћеш поново да листам Вујаклију за Тебе?

> Да шаље на свака два сата, вероватно би свака два дана
> неком падало на памет да оде да га задави итд итд..

чуди ме да нико још није прокоментарисао ову Твоју реченицу ;) :))

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 11:50:58 AM7/16/07
to
rai wrote:
> Kako sam li samo mogao zaboraviti na Iluminate i Lubanje i kosti...
> ajme... :)))

TROL

LYb

unread,
Jul 16, 2007, 11:48:59 AM7/16/07
to
On 16 Jul 2007 15:11:21 GMT
rai <r...@rai.it> wrote:

> Tako je. Takve poput njega samo treba po kratkom postupku tjerat u
> MP3, nikakve rasprave s budaletinama njegovog kalibra. Kad se svi
> takvi poput njega (bez obzira na spol, rasu, nacionalnost,
> vjeroispovjest, državljanstvo, mjesto boravka) potisnu na marginu
> društvene ljestvice, tada će cijeli Balkan postati puno ljepšim
> mjestom za živjeti. I mirnijim, dakako.


>
> > Mozes da se upljujes
> > objasnjavajuci, on zivi u svom malom, zastrasujucem svetu punom
> > izdajnika i neprijatelja i ti tu nista ne mozes.
>

> Tako je. A ovo mu je glavna literatura iz koje crpi svu inspiraciju i
> s pomoću koje se (kvazi)intelektualno uzdiže:
> http://www.srs.org.yu/vs/07jun.php

Samo cu da citiram jedan jako dobar bend:

Those with the heart and the brain to get past this
Can spot a pathetic without even asking

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 11:50:28 AM7/16/07
to
LYb wrote:
>> i okolna dva TROLA (Lyb, Bladerunner) koji podržavaju svađanje ni oko
>
> I opet: pusi kurac.

Lyb: TROL

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 11:57:44 AM7/16/07
to
rai wrote:
> mirnijim, dakako.

rai: TROL

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 11:56:58 AM7/16/07
to
LYb wrote:

> Can spot a pathetic without even asking

Lyb: TROL

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 11:52:34 AM7/16/07
to
Nikola Nikica wrote:
> Dok je 16.07.2007. komsinica Ceca busila hiltijem, rai povika:
>
>>> Aha. Sile mraka i bezumlja.
>> Masoni, Cionisti, zli duhovi... slobodno dopuni niz ;)
>
> ....подмукли Штрумфови и лукави Сноркијевци... :)

Komsinice Cecooo.. moze malo tiseee.. Nikica spaavaa :)

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 11:56:10 AM7/16/07
to
rai wrote:
> Vrućina je vrlo zajebana, čak i prilično opasna pojava. Da ti budem
> iskren, niti ja baš previše ne volim ljeto, a posebno ne na vrućem
> zagrebačkom "asfaltu". Više volim ljeto na moru, ali još nije došlo
> vrijeme za godišnji :(

a koga zabole ona stvar za tvoj asfalt, moronu Trolovski??

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 11:55:16 AM7/16/07
to
gileTHEgreat wrote:

>> Pokušao sam da ti objasnim al *** pošto si zadrt i gledaš pravo
>> kao da imaš uzde ***, onda mi se javi kad prvo malo porasteš.

> .... ali posto sam se ja slatko nasmIjao, cenim, mozda ce jos neTko


> (obratite paznju da deo citiranog teksta izmedju zvJezdica) :

To se odnosi na tebe gileTHEgreat.

gileTHEgreat

unread,
Jul 16, 2007, 12:26:12 PM7/16/07
to
rai wrote:
> gileTHEgreat ha scritto:

>> Ej bre Luka ... znam Tko je on, samo mi je danas dosadno...
>
> Vrućina je vrlo zajebana, čak i prilično opasna pojava. Da ti budem
> iskren, niti ja baš previše ne volim ljeto, a posebno ne na vrućem
> zagrebačkom "asfaltu". Više volim ljeto na moru, ali još nije došlo
> vrijeme za godišnji :(

Ma imam neka posla po kuci, za koja nisam imao vremena ovog vikenda...
sutra idem na kupanje... barem mi je rIJeka blizu..

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 11:58:35 AM7/16/07
to
Milan Babuskov wrote:
> nikolam wrote:
>> Da ali nema nikakvo pravo da bilo šta govori
>> i d akritikuje moj jezik i kulturu na mojoj grupi.
>
> Tvojoj?
>
> Ja sam mislio da je grupa naša, zajednička.

Grupa je srpska, naša, zajednička.

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 12:04:57 PM7/16/07
to

LOL :))

E o tome pričam.. :))

Vojislav MIHAILOVIC

unread,
Jul 16, 2007, 12:29:07 PM7/16/07
to
gileTHEgreat wrote:

> Ej bre Luka ... znam Tko je on, samo mi je danas dosadno...

Da, da, položiš ispit i odmah se raskokodačeš ;)

Ubr, welcome back ;) Nedostajao si nam ;)

--

Message has been deleted

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 12:03:37 PM7/16/07
to
gileTHEgreat wrote:
> /za malo da padme sa stolice od smIjeha :)

Срећан лет жели вам контрола летења :))

gileTHEgreat

unread,
Jul 16, 2007, 12:24:26 PM7/16/07
to

Znam. Zato mi i jeste smIJesno, posto dolazi od tebe... :)

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 12:01:43 PM7/16/07
to
Nikola Nikica wrote:
>>> да је проги комерцијалан (па још, замисли, ЗАТВОРЕНОГ кода) сазнало се
>
> што би рекло да је свако од нас од 7765 до 23876487263476 пута био спамер,
> јер је овде давао препоруке програма...
> размисли...
Наравно. једним делом. ;)

Али постоји значајна разлика кад се људима уваљују
вируси и нечије комерцијалне рекламе од нормалне људске
препоруке и разговора..

>> Дакле, чак и да то не ради, и да је чак и у њему свеже порођена "мајка
>> тереза", програм је затвореног кода
>> а све што је затвореног кода је комерцијално и самим тим то је реклама
>> комерцијалног програма и самом тим је Ђубре - пошта.
>
> хоћеш поново да листам Вујаклију за Тебе?

ВуКАЈлију? :))

>> Да шаље на свака два сата, вероватно би свака два дана
>> неком падало на памет да оде да га задави итд итд..
>
> чуди ме да нико још није прокоментарисао ову Твоју реченицу ;) :))

Па тролови јесу, као по обичају. (Тебе ту не убрајам, наравно) ;)

nikolam

unread,
Jul 16, 2007, 12:02:23 PM7/16/07
to
LYb wrote:
> ma nastavi ti, samo nastavi.

Lyb: TROL

gileTHEgreat

unread,
Jul 16, 2007, 12:27:45 PM7/16/07
to

Ih... zar si ostao bez inspiracije?
samo trol, trol, trol... ko pokvarena gramUfLonska ploca...
Zanimljivije je bilo kad si argumentovao... :)

Message has been deleted

LYb

unread,
Jul 16, 2007, 12:44:36 PM7/16/07
to

Poceo si da spamujes.

LYb

unread,
Jul 16, 2007, 1:29:34 PM7/16/07
to
On 16 Jul 2007 16:37:03 GMT
rai <r...@rai.it> wrote:

> gileTHEgreat ha scritto:

> Trenutno su utišali glasovi koji mu dolaze iz glave... polako, samo
> što opet nisu progovorili ;)))

Dobro je dok govore, lose je kada pocnu da vriste ili kada se toliko
namnoze da se njihovi glasovi svedu na beli sum. Bili smo svedoci
nekoliko takvih slucajeva :)

Chaki

unread,
Jul 16, 2007, 5:47:50 PM7/16/07
to
Dana Mon, 16 Jul 2007 18:24:26 +0200, gileTHEgreat napisa:

Kako je vama ljudi dooobrooo... zavidim vam... ;)


--
np: O F T B - keep your eyes open [05:23m/128Kbps/44KHz]

Nikola Nikica

unread,
Jul 16, 2007, 11:42:30 AM7/16/07
to
Dok je 16.07.2007. komsinica Ceca busila hiltijem, gileTHEgreat povika:

>> Ajde napravi, pa makar i zatvorenog koda - jako ne zanima sta "hellow
>> wold" program radi? ;)

> Inace "helloW wold" program ispisuje "helloW wold" ...
> napredna verzija "hello world" programa... :)

апсолутно :) Један знак вишка, мало ли је? :))

Message has been deleted

nikolam

unread,
Jul 17, 2007, 3:19:57 AM7/17/07
to
gileTHEgreat wrote:
>> To se odnosi na tebe gileTHEgreat.
> Znam. Zato mi i jeste smIJesno, posto dolazi od tebe... :)

Pa to i jeste problem.
Sto ne gledas sta ko kaze, nego ko kaze.

Dakle, argumenti i razgovor su ti nevazni, vazno ti je samo
da se svadjas.

nikolam

unread,
Jul 17, 2007, 3:20:56 AM7/17/07
to
Chaki wrote:
> Dana Mon, 16 Jul 2007 18:24:26 +0200, gileTHEgreat napisa:
>
>>>>> Pokušao sam da ti objasnim al *** pošto si zadrt i gledaš pravo
>>>>> kao da imaš uzde ***, onda mi se javi kad prvo malo porasteš.
>>>> .... ali posto sam se ja slatko nasmIjao, cenim, mozda ce jos neTko
>>>> (obratite paznju da deo citiranog teksta izmedju zvJezdica) :
>>> To se odnosi na tebe gileTHEgreat.
>> Znam. Zato mi i jeste smIJesno, posto dolazi od tebe... :)
>
> Kako je vama ljudi dooobrooo... zavidim vam... ;)

Ne moze se od trolova ovih dana, udarila
im vrucina u glavu.
I:>

nikolam

unread,
Jul 17, 2007, 3:24:16 AM7/17/07
to

Pa sa trolovima nema razgovora.
Samo se svadjaju.

A ni ti nisi nešto mnogo bolji, počeo si
odmah da vređaš i da psuješ i da bežiš od razgovora.

Nisu to samo trolovi. To su ustaški trolovi.

nikolam

unread,
Jul 17, 2007, 3:25:05 AM7/17/07
to
LYb wrote:
>> rai wrote:
>>> mirnijim, dakako.
>> rai: TROL
>
> Poceo si da spamujes.

Lyb: TROL

nikolam

unread,
Jul 17, 2007, 3:21:57 AM7/17/07
to
rai wrote:
> Da probam pogodit, Dunav? :)

> Sumnjam da je ona druga Rijeka s obzirom da ova tvoja počinje s malo r, a
> i u Rijeci se ne bi baš volio okupati (uključujući i moju malenkost), AMR
> [*] ;)
>
> [*] Ak' me razmeš

Rai: TROL

Milan Babuskov

unread,
Jul 17, 2007, 5:12:02 AM7/17/07
to
gileTHEgreat wrote:
> LOL:)))
> Tek sad vidim sta sam napisao :)))
>
> Inace "helloW wold" program ispisuje "helloW wold" ...
> napredna verzija "hello world" programa... :)

LOL. Jao, znam, ... to je "Hello World" u Elmer Fudd varijanti.

http://www.google.com/intl/xx-elmer/


Ujedno, mogao bi i da pomognes ovom jadniku:

http://tech.groups.yahoo.com/group/Programmers-Town/message/8308


--
Milan Babuskov
http://home.gna.org/vodovod

Milan Babuskov

unread,
Jul 17, 2007, 5:05:36 AM7/17/07
to
rai wrote:
> Gargamešamel... hehe, nedavno sam se naskidao toga sa
> hr.rec.filmovi.crtani, nakratko mi probudilo nostalgiju :)))

Da nije bilo slucajno i Duska Dugouska i ostale kompanije sa TV Beograd?
Pokusavam da dodjem do toga vec par godina.

Vojislav MIHAILOVIC

unread,
Jul 17, 2007, 5:46:55 AM7/17/07
to
Chaki wrote:
> Dana Mon, 16 Jul 2007 18:24:26 +0200, gileTHEgreat napisa:
>
>>>>> Pokušao sam da ti objasnim al *** pošto si zadrt i gledaš pravo
>>>>> kao da imaš uzde ***, onda mi se javi kad prvo malo porasteš.
>>>> .... ali posto sam se ja slatko nasmIjao, cenim, mozda ce jos neTko
>>>> (obratite paznju da deo citiranog teksta izmedju zvJezdica) :
>>> To se odnosi na tebe gileTHEgreat.
>> Znam. Zato mi i jeste smIJesno, posto dolazi od tebe... :)
>
> Kako je vama ljudi dooobrooo... zavidim vam... ;)

Pa... neki dali ispit pa im sve ravno do Srema ;)

A mi sa televizije rmbači te rmbači... ;)


--

Message has been deleted

Vojislav MIHAILOVIC

unread,
Jul 17, 2007, 6:21:28 AM7/17/07
to
rai wrote:
> Milan Babuskov ha scritto:

>
>> rai wrote:
>>> Gargamešamel... hehe, nedavno sam se naskidao toga sa
>>> hr.rec.filmovi.crtani, nakratko mi probudilo nostalgiju :)))
>> Da nije bilo slucajno i Duska Dugouska i ostale kompanije sa TV Beograd?
>> Pokusavam da dodjem do toga vec par godina.
>
> Bilo je nešto tih starih sinkronizacija iz bivše Jugovine... ne znam
> točno što sve, bilo bi najbolje da se pretplatiš i zatražiš. Ako tvoj
> news server ne prenosi hr binaries grupe, Setnet prenosi.

Samo udariš search u Googlu i izbaci ti nekoliko sajtova s tim.
Veći je problem kako to skinuti ;)


--

Nikola Nikica

unread,
Jul 16, 2007, 6:01:12 PM7/16/07
to
Dok je 16.07.2007. komsinica Ceca busila hiltijem, Vojislav MIHAILOVIC
povika:

>> Ej bre Luka ... znam Tko je on, samo mi je danas dosadno...
> Da, da, položiš ispit i odmah se raskokodačeš ;)

ма није то, него су сто посто почели да га шију на шаху, па је ово схватио
као мање зло ;) :)))

> Ubr, welcome back ;) Nedostajao si nam ;)

их :)))

Nikola Nikica

unread,
Jul 16, 2007, 5:58:29 PM7/16/07
to
Dok je 16.07.2007. komsinica Ceca busila hiltijem, LYb povika:

>> rai: TROL
> Poceo si da spamujes.

видиш, нема одговарајућег "јузнет" глагола када је николам у питању :))
Тешко да је флејмер, јербо за флејм треба бар двоје, а трол свакако није,
јербо увек остане на групи :)))

Nikola Nikica

unread,
Jul 16, 2007, 6:03:55 PM7/16/07
to
Dok je 16.07.2007. komsinica Ceca busila hiltijem, rai povika:

>> Ma imam neka posla po kuci, za koja nisam imao vremena ovog vikenda...
>> sutra idem na kupanje... barem mi je rIJeka blizu..


> Da probam pogodit, Dunav? :)

остао си бРез бамбија :)))
Гилету је Ада Циганлија готово у авлији, а она дође нешто као језеро
настало на рукавцу Саве :))

> Sumnjam da je ona druga Rijeka s obzirom da ova tvoja počinje s malo r, a
> i u Rijeci se ne bi baš volio okupati (uključujući i moju malenkost), AMR
> [*] ;)

јааааааааааааааааааааао, а што сам ја упознао екстра цуру из Ријеке док сам
био млад :)
Мислим да је баш она разлог што се и после 17 година још увек ложим на
доминантне жене :))

И сви заједно: *На морскоме плавом жалуууууууууууууу* :))

Danilo Nikolic

unread,
Jul 17, 2007, 9:29:02 AM7/17/07
to
> Ah, pa to si ti frende *Danilo Nikolic*,
>

znamo se ?!

>> trenutno u ponudi :
>
> da bog da ti propao biznis stoko spamerska.
>

:)))

u cemu je problem ? zar ovo nije news software ? besplatan, komercijalan,
dobar, los, ... u cemu je razlika ? software. :)

puno srece u daljem radu, napredovanju, ophodjenju, ljubavi ...

pozdrav,
danilo


Vojislav MIHAILOVIC

unread,
Jul 17, 2007, 8:27:02 AM7/17/07
to
Nikola Nikica wrote:
> Dok je 16.07.2007. komsinica Ceca busila hiltijem, Vojislav MIHAILOVIC
> povika:
>
>>> Ej bre Luka ... znam Tko je on, samo mi je danas dosadno...
>> Da, da, položiš ispit i odmah se raskokodačeš ;)
>
> ма није то, него су сто посто почели да га шију на шаху, па је ово схватио
> као мање зло ;) :)))

Ti si jedan od njih? :)


--

It is loading more messages.
0 new messages