Jednostavna i brza zarada!!!

Zaradite bez puno muke!!!

Aug 18, 2007, 3:09:35 AM8/18/07
Pozdrav!

Naslov posta jeste pomalo bombastican, ali vjerujte mi, ovo nije tek
jedna od onih spam-poruka koje vas pozivaju da ispunjavate besmislene
testove ili citate reklamne e-mailove i tako zaradite koju paricu.
Ovog puta je rijec o, sto bi Ameri rekli, "real thing"-u, pa Vas molim
da odvojite nekoliko trenutaka i procitate retke koji slijede.

I ja sam, kao i Vi, bezbroj puta do sada spominjao majku, sestru i svu
rodbinu autorima napornih spam-postova koji su ko zna na koji nacin
zavrsavali u mom elektronskom sanducicu, obecavajuci mi brda i doline
samo ako kliknem na prilozeni link; ni mene, kao ni vecinu vas, nisu
privlacili slatkorjecivi poziv da kliknem na "subscribe", ostavim
podatke i e-mail pa cu, pregledajuci reklamne postove, za veoma kratko
vrijeme zaraditi toliko para da necu znati sta cu sa njima.

A onda sam jednog dana, vise zbog radoznalosti nego zbog basnoslovne
zarade, setajuci Usenet-om, isto ovako kao Vi naletio na post koji je
objasnjavao sta je to - Agloco.

Vjerovatno ste vec culi za tu veliku reklamnu kampanju (neprijatelji
ovakvog marketing-oglasavanja i to su prozvali "spamom") kojom se
pozivaju korisnici Interneta da se uclane u veliku Agloco familiju,
kojoj ne treba da daju gotovo nista, a ona ce njima dati puno toga...

Ukratko, da vas sad ne gnjavim sa principima multilevela i
piramidalnog dobitka, uglavnom... Sve sto treba da uradite je da
kliknete ovdje: http://tinyurl.com/23bymj, gdje ce vam biti ponudjen
sasvim mali i bezopasni softver/viewbar, koji trebate instalirati, i
koji ce vam pri surfanju Internetom stajati u dnu ekrana (ovako kao
kod mene: http://tinyurl.com/24eh9c). Necete uopste morati obracati
paznju na tekst u viewbaru, niti klikati na ponudjene linkove.
Jednostavno, software radi posao marketinga za svoje klijente, a vi
akumulirate sate koji ce vam u skoro vrijeme biti isplaceni.

Trebam li posebno napominjati da softver ne sadrzi nikakv spyware, a
kamoli virus? Jos jednom da ponovim, potpuno je bezopasan, i nece vam
ukrasti sifre niti bilo kakve podatke sa racunara. I naravno, prije
nego sto ga budete downlodovali sa Aglocovog sajta, od Vas ce se
traziti da ostavite svoj e-mail i tacne podatke, jer - uskoro ce vam
na vrata zakucati postar sa cekom!

Eto, to je to. Probajte, jer nista Vas nece kostati. Evo kod mene je
Agloco viewbar instaliran vec dva mjeseca, nimalo ne opterecije
racunar niti Internet konekciju, a ponekad kad se klik na njegov
ponudjeni reklamni link rezultira zanimljivim stvarima... Ukoliko vam
se sve to ne bude svidjalo, viewbar mozete deinstalirati za nekoliko
sekundi.

Ne zelim vas vise gnjaviti i tupiti o svemu tome, sve ostalo sto
zelite saznati mzoete procitati na ponudjenom linku - http://tinyurl.com/23bymj
- a sve sto vam je potrebno je minimalno poznavanje engleskog jezika.

Uz zelju da svi zaradimo sto vise para na ovaj nacin, srdacno Vas
pozdravljam, uz molbu da mi ne zamjerite ako sam mozda bio malo
opsirniji...

Cao!