Topluluk Adı

6 views
Skip to first unread message

Kaan Yazici

unread,
Feb 4, 2011, 12:41:40 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
Sevgili arkada�lar,

�u anki ad�yla "Yelken Toplulu�u" i�in olu�turdu�umuz isim alternatifleri a�a��daki gibidir.

1) Y�ld�z Yelken
2) Y�ld�z Sailing
3) YT� Sail
4) YT� Yelken
5) Y�ld�z Sail Team
6) Y�ld�z Sail Group

Fikir ve g�r��lerinizi bekliyoruz.

Ben 1 numaray� d���n�yorum. Teknik k�sm� yok derseniz logomuzda da okulumuzun ablemini i�erace�inden uzatmadan k�sa olmas� taraftar�y�m.


emre ertek

unread,
Feb 4, 2011, 1:15:31 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com


arkadaşlar bende 1  veya 2 numaralı isimlerden biri olsun diyorum.logomuzun içinde okul amblemin olması daha iyi olacaktır.

Ozan Bülbül

unread,
Feb 4, 2011, 2:15:57 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
bence daha kısa oluşu ve okul adını da tam taşıdığı için,3 veya 4 diyorum,sadece dil seçimi yaparız 

pelin öge

unread,
Feb 4, 2011, 2:45:45 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
bence türkçe olmalı, dolayısıyla 4 en iyisi. ya da 1 olabilir.

04 Şubat 2011 21:15 tarihinde Ozan Bülbül <ozanbu...@gmail.com> yazdı:

emre tarakçıoğlu

unread,
Feb 4, 2011, 3:18:07 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
ben de oyumu 4ten yana kullanıyorum. Benim düşüncem tam adının YTÜ Yelken Kulübü olması yönünde. Ama logo, internet sitesi, mail grubu twitter vb. ortamlarda YTÜ Yelken olarak geçmesi yönünde.

04 Şubat 2011 21:45 tarihinde pelin öge <ogep...@gmail.com> yazdı:

ARC

unread,
Feb 4, 2011, 3:22:19 PM2/4/11
to YTÜYelkenTopluluğu
"Spor kulübü" adı altında faaliyetlerimizi gerçekleştireceğimiz için,
isimde "kulüp" kelimesinin geçmesine izin vermezler diye düşünüyorum!!

emre tarakçıoğlu

unread,
Feb 4, 2011, 3:31:21 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
orada bi' sıkıntı olabilir, haklısın. Ama YTÜ Yelken tam oluşmuş bi' tamlama değil. Havada kalıyor. Sonunda Takımı, Topluluğu, Kulübü gibi bütünleyici bir öğeye ihtiyacımız var bence.




04 Şubat 2011 22:22 tarihinde ARC <ozhan...@hotmail.com> yazdı:

Ozan Bülbül

unread,
Feb 4, 2011, 3:37:16 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
hocanın anlattıklarından hatrladığıma göre o tamlamanın sonu topluluğu olacak gibi duruyor :)

ARC

unread,
Feb 4, 2011, 3:37:25 PM2/4/11
to YTÜYelkenTopluluğu
eğer yabancı isme izin vereceklerse YTÜ Sailing ya da Yıldız Sailing
gibi isimler bu sorunu ortadan kaldırıyor..
takım için ise aynı isim altında YTÜ Sailing Team kullanılır diye
düşünüyorum..

On 4 Şubat, 22:31, emre tarakçıoğlu <emretarakcio...@gmail.com> wrote:
> orada bi' sıkıntı olabilir, haklısın. Ama YTÜ Yelken tam oluşmuş bi' tamlama
> değil. Havada kalıyor. Sonunda Takımı, Topluluğu, Kulübü gibi bütünleyici
> bir öğeye ihtiyacımız var bence.
>
> 04 Şubat 2011 22:22 tarihinde ARC <ozhan.ar...@hotmail.com> yazdı:

emre ertek

unread,
Feb 4, 2011, 4:05:01 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com


arkadaşlar napıyoruz şimdi bir karara varamadık gibi:):)

emre tarakçıoğlu

unread,
Feb 4, 2011, 4:06:18 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
abi sayı olarak 1 üstün sanırım şu an.

04 Şubat 2011 23:05 tarihinde emre ertek <emr...@gmail.com> yazdı:

Ozan Bülbül

unread,
Feb 4, 2011, 4:07:42 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
bence 4 kısa ve net,hem ingilizce de çıkabilecek problemlerde ortadan kalkar ;)
YTÜ olması daha şık olur gibi,hem yıldız dan kısa hem de okulun tam adı var 

ARC

unread,
Feb 4, 2011, 4:11:01 PM2/4/11
to YTÜYelkenTopluluğu
isimde YTÜ geçmesini biz de istiyoruz fakat emre'nin de dediği gibi
"ytü yelken" havada kalan bi isim..

aytuğ

unread,
Feb 4, 2011, 4:11:15 PM2/4/11
to YTÜYelkenTopluluğu
yıldız sailing olsun bence

Ozan Bülbül

unread,
Feb 4, 2011, 4:13:25 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
o açıdan incelendiğinde yıldız yelken de havada ;) fark yok arada

Kaan Yazici

unread,
Feb 4, 2011, 4:14:05 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
YT� olsun isterim ama hem �T� ile s�zl� olarak s�ylendi�inde kar��t�r�labiliniyor ve yit� diye okumak bana �ok s�cak gelmiyor.
Oyum Y�ld�z Yelken veya Sailing'ten yanad�r.

> Date: Fri, 4 Feb 2011 13:11:01 -0800
> Subject: Re: Topluluk Ad�
> From: ozhan...@hotmail.com
> To: ytuy...@googlegroups.com
>
> isimde YT� ge�mesini biz de istiyoruz fakat emre'nin de dedi�i gibi
> "yt� yelken" havada kalan bi isim..

Ozan Bülbül

unread,
Feb 4, 2011, 4:20:13 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
yitü diye okunduğunda karışabilir haklısın ama ben hep Ye-Te-Ü okuduğum için sıkıntı olacağını düşünmüyorum,ki bence öyle de okunmalı ama bilemedim çoğunluk nasıl kullanıyor. bence bu tartışma hiç bitmeyecek gibi ben ondan korkuyorum :)

Ozan Bülbül

unread,
Feb 4, 2011, 4:20:38 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com

emre ertek

unread,
Feb 4, 2011, 4:24:46 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com


iki tartışmada bitmicek gibi duruyor ve usis gecelerindeyiz şu sıralar:):)

Ozan Bülbül

unread,
Feb 4, 2011, 4:26:04 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
hazır usis demişken,güvenlik kodu ne bilen var mı usis te ? :)

ARC

unread,
Feb 4, 2011, 4:28:36 PM2/4/11
to YTÜYelkenTopluluğu
bence karara bağlayalım hemen.. yoksa farklı fikirler bizi daha çok
yerimizde saydıracak...
şimdi adım adım gidelim..
isim olarak "Yıldız Sailing" diyorum..böylece ismin yanına topluluk,
kulüp, takım vb. kelimeleri almadan bi isim oluşturabiliriz.

Onur Kaya

unread,
Feb 4, 2011, 4:30:22 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
bencede y�ld�z yelken olmal� �niversite kelimesi ge�mesin m�mk�nse malum pek bir destek g�remedik �niversiteden :) hem y�ld�z yelken daha haval� oluyor bu arada banvite sponsorluk i�in mail att�m redbulla att���m�z�n ayn�s�n� red cevab� geldi mazeretleri �u:

Say�n Onur Kaya,
 
�ncelikle �irketimize g�sterdi�iniz ilgi ve bize bu konu hakk�nda yazmay� d���nd���n�z i�in te�ekk�r ederiz.
 
Sosyal sorumluluklar�n�n bilincinde olan bir firma olarak �e�itli kurumsal sosyal sorumluluk projeleri y�r�tmekteyiz. ï¿½zellikle e�itim alan�nda yo�unla�an projelerimiz d���nda s�rekli sponsorluk yapm�yoruz  fakat  �niversite gruplar�n�n ger�ekle�tirdi�i �e�itli organizasyonlara, takvimimiz m�sait oldu�u �l��de �r�nlerimizle destek oluyoruz. Mailinizde belirtmi� oldu�unuz sponsorluk iste�inize olumlu cevap veremeyece�imizi �z�lerek bildirmek durumunday�z.
 
Teklifiniz i�in tekrar te�ekk�r eder, gen�lerin akl�na gelen ilk isimlerden biri oldu�umuz i�in ï¿½ok mutlu oldu�umuzu belirtmek isteriz.  

Derslerinizde ve �al��malar�n�zda ba�ar�lar dlieriz.
 
Sayg�lar�m�zla,
 
Ay�en Muti�
Halkla �li�kiler Departman�
BANV�T A.�. 


Date: Fri, 4 Feb 2011 23:26:04 +0200
Subject: Re: Topluluk Ad�
From: ozanbu...@gmail.com
To: ytuy...@googlegroups.com

haz�r usis demi�ken,g�venlik kodu ne bilen var m� usis te ? :)

emre ertek

unread,
Feb 4, 2011, 4:34:57 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com


bu haber kötü oldu ya onur :S napalım red etmişler artık başka şirlketlere,sponsorluk konusundan önce şu logo ve ismi halletmeye baklım şimdi:)

Ozan Bülbül

unread,
Feb 4, 2011, 4:46:48 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
evet o kötü olmuş,bu arada bundan sonrakiler için daha sağlam bir dosya hazırlamamız gerektiğini öğrendim,ayrıntıları konuşuruz sonra şimdi girmeyeyim,daha dallanmasın konu ;)
bu arada eğer oylama yapacaksak herkes nedenini tekrar yazmadan kaç numarayı istiyorsa onu yazsın sonra sayalım oyları,eğer demokratik bir seçim yapacaksak daha fazla uzatmanın anlamı yok,zaten şuana kadar ilgilenen herkes gerekçesini de açıkladı.

emre tarakçıoğlu

unread,
Feb 4, 2011, 4:51:48 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
kesinlikle. sonuçta oy birliğiyle değil oy çokluğuyla seçilecek logo ve isim. o yüzden sayımla en fazla oyu alan isim ve logoyu belirler sonra da harekete geçeriz. sadece isim konusunda belirtmek istediğim bir şey var bunun bir bütünlük ifade etmesi gerekiyor bence. yani ben sponsorluk ve söyleşi için yazarken resmi bir yazı yazıyorum ve altına YTÜ Yelken yazmayı mantıklı bulmuyorum. "YTÜ Yelken devamı ne?" diye soruyorum kendi kendime, yazdığım insanın yerine koyuyorum kendimi onun yerinde olsam da anlam boşluğu hissederdim diyorum. logomuzda falansa direkt YTÜ Yelken yazmasını savunuyorum. hatta YTÜYEK(YELKENKULUBU) YTÜYET(YELKENTOPLULUĞU) gibi daha kısa alternatiflerin de olabilir. demek istediğim biz topluluksak kulüpsek veya her ne isek bir uzun adımız bir de kısa adımız olmalı. mesela emre ertek yapı ve gelişim kulübünde yanılmıyorsam, her yere uzun uzun bunu yazmıyorlardır. Kısaltma kullanıyorlardır. Bence bunu düşünmemiz gerekir.  

04 Şubat 2011 23:34 tarihinde emre ertek <emr...@gmail.com> yazdı:

Ozan Bülbül

unread,
Feb 4, 2011, 4:56:34 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
katılıyorum,o zaman bu durumda YTÜYEK yerine YTÜYET daha makul gibi çünkü resmi olarak adımız kulüp olmayacak o yüzden karışıklık çıkmasını önlemek adına ben YTÜYET kısaltması ve YTÜ Yelken i destekliyor ve oyumu bu yönde kullanıyorum.

bu arada YEK(yıldız elektronik kart) açılımı hatalı olabilir emin değilim ama şuan kullandığımız bankamatik özellikli öğrenci kimliklerinin de kısa adı,o nedenle ordan da sıkıntı yaratabilir

emre ertek

unread,
Feb 4, 2011, 5:08:47 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com

YTÜYEK konusunda ozana katılıyorum yani sıkıntı olabilir ve ben ilk toplantıda da sormuştum klup mu kuracaz diye o zamanda topluluguz demiştik sanki :)
 
Kaşifin dedigi gibi düşününce resmi bir yazışmada okulun ismininde kullanılması etkili olur bencede,onun dışında kısalmayı genlelikle YTÜ yapı ve gelişim kulubü olarak kullanınıyoruz.
 
 
 
oylama şekli içinde ayrı bir başlık açalım isim oylaması diye herkes sadece numara yazsın,çogunlugun dediği olsun diye düşünüyorum

emre tarakçıoğlu

unread,
Feb 4, 2011, 5:25:15 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
aynen, başka bir başlıkta oylayalım bunu. ama adayları düzenleyelim. ben uzun ve kısa ad olarak oylanması taraftarıyım ve adayım: uzun:YTÜ Yelken Topluluğu kısa:YTÜYET ki tüzükte de böyle kullanmıştım zaten. bu başlıktaki 6 aday ise internette kullanabileceğimiz uzantımız olabilir.

05 Şubat 2011 00:08 tarihinde emre ertek <emr...@gmail.com> yazdı:

emre ertek

unread,
Feb 4, 2011, 5:27:02 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com


 bende sen msj atarken ayrı başlık açıyordum kusura bakma ya:):)dur silim bir

emre tarakçıoğlu

unread,
Feb 4, 2011, 5:27:54 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
evet ya, çakıştık.

05 Şubat 2011 00:27 tarihinde emre ertek <emr...@gmail.com> yazdı:

Ozan Bülbül

unread,
Feb 4, 2011, 5:27:55 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
ben boşa mı oy verdim şimdi :)

emre ertek

unread,
Feb 4, 2011, 5:28:55 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com


ozanda aynı anda oylamış:) napalım şimdi silim mi başlıgı istersen sen aç kaşif:)

emre tarakçıoğlu

unread,
Feb 4, 2011, 5:29:09 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com
aman abi öyle deme :) şimdi o uzar giderse toparlayamayız. ayrıca bunu hiç okumayan bir insan bir anda 50 maille falan karşılaşcak. biz anlık takip ediyoruz ama onlara da yazık yani

05 Şubat 2011 00:27 tarihinde Ozan Bülbül <ozanbu...@gmail.com> yazdı:

emre ertek

unread,
Feb 4, 2011, 5:54:36 PM2/4/11
to ytuy...@googlegroups.com


son durum olarak kararsızlık devam ediyor gibi yani oyamaya geçelim mi yoksa herkes usiste mi:S

ilke cakmakoglu@

unread,
Feb 6, 2011, 5:43:29 AM2/6/11
to ytuy...@googlegroups.com

http://www.facebook.com/group.php?gid=83030178666

arkadaşlar bu linklerden de görebileceğiniz gibi yıldız yelken ismi zaten kullanılıyor. Bu daha sonra ki yarışlarda ve etkinliklerde sorun çıkarabilir bence YTÜ yelken sorunu ortadan kaldırır.

05 Şubat 2011 00:54 tarihinde emre ertek <emr...@gmail.com> yazdı:

Ozan Bülbül

unread,
Feb 6, 2011, 4:26:34 PM2/6/11
to ytuy...@googlegroups.com
bu fark etmen çok iyi oldu,olası bir karışıklığı doğmadan önlediğin için teşekkürler
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages