LinkedIn Network Updates, 8/13/2012

LinkedIn Updates

to Kemal Karakaya

LinkedIn
Network Updates, Aug 6 - Aug 13

LinkedIn

Featured Updates

PROFILE CHANGES

Ayberk Kimsesiz is now Yayın Yönetmeni at Windowsum.com

Send note  -

Turgay Emir is now Yedek Subay at TOPÇU VE FÜZE OKL. K.LIĞIPOLATLI ANKARA

Send note  -

Hüseyin Karadağ is now Trainee at Sungur Bilişim - (www.chooseclick.com)

Send note  -

İsmail Ferhat Özlü has added a skill: Dialux

Ayberk Kimsesiz has an updated profile (Headline)

NEW CONNECTIONS

Kübra Tuncer is now connected to İbrahim İŞLER

Tolga Özek is now connected to Gökhan S. Aykan and 1 other person

Umut Aytar is now connected to Semih Şengölge

Nurettin Selsil, PMP (6,500+ connections) is now connected to Can Akkaya and 9 other people

Berker Semerci is now connected to Sefer Yavuz

POSTS

Tolga Özek İyi haftalar. 23. Uluslararası Gıda Mikrobiyolojisi ICFHM FoodMicro Kongresine 20 gün http://lnkd.in/NtU_Am , Avrupa Korozyon Kongresine ise 26 gün http://lnkd.in/HnN385 kaldı. Kayıt yaptırmayı unutmayın

FOODMICRO ISTANBUL 2012

Announcements Poster size and orientation: Poster size must be 90 cm width x 120 cm height and produces in portrait style. The Congress Programme wil be updated regularly. Please follow the progress from the web-site. *Due to...

Tolga Özek Mekanize Tünelcilik ve Mikrotünelcilik Kursu ile ilgili gelişmeleri Twitter'dan takip edebilirsiniz.

No-Dig Turkey (NoDigTurkey) on Twitter

Instantly connect to what's most important to you. Follow your friends, experts, favorite celebrities, and breaking news.

Tolga Özek ANKARA'da İş Arayışım Devam Ediyor! Kurumsal iletişim, sponsorluk iletişimi, kampanya yönetimi, online iletişim vb. alanlarda Ankara'da iş arıyorum ilet...@tolgaozek.com En azından bir ilan görürseniz sevinirim..

Tolga Özek Ankara'da internet içerik yönetimi, reklam yönetimi, kurumsal iletişim ve sponsorluk iletişimi alanlarında iş arıyorum. Not: Elimdeki tüm işlerden büyük bir keyif alıyorum ve bunların devamı ile beni kabul edecek, yaratıcı, vizyoner bir çalışma ortamında faydalı olmak istiyorum.

Tolga Özek Avrupa Korozyon Kongresine sadece 1 ay kaldı! Korozyon-ilintili metalurji, otomotiv, enerji vb sektörlerde çalışıyorsanız bu etkinliği kaçırmayın http://lnkd.in/HnN385

EARLY REGISTRATION IS EXTENDED TO 10 JULY 2012

Turkish Corrosion Association has committed, with great enthusiasm, to host the most important European event for corrosion science and engineering, EUROCORR 2012. We are also very happy to organize this meeting in Istanbul,...

JOBS YOU MAY BE INTERESTED IN

Öğrenci İşleri Uzmanı at Koç University in Istanbul, Turkey

View Job  - See who you know at Koç University

You are receiving Network Updates emails. Unsubscribe.

This email was intended for Kemal Karakaya (Yıldız Teknik Üniversitesinde Öğrenci). Learn why we included this. © 2012, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA