Je dovoleno nahravat do sveho kanalu videa z idnes?

Miloš Šmíd

to YOUTUBE: Naše videa online
Dobrý den,
hrozí mně nějaký postih, když si stáhnu videa (Zaniklé tratě) z idnes a dám si je na YT do svého kanmálu a nastavím, že jsou neveřejná? Mohu i neveřejná videa případně sdílet kamarádům přes odkaz? Díky. Miloš

Miloš Šmíd

to YOUTUBE: Naše videa online
Zaniklé tratě tam už jsou, takže v pohodě. Díky. Miloš

Jájina

to YOUTUBE: Naše videa online
Dobrý den ,nevím co mi to přišlo na E-mail ,jak rozmlouvají dva "Aleš Baláš a David Ječný , omlouvám se jestli jsem někomu způsobila nějakou újmu ,ráda stahuji z " Facebooku  -obrázky ,nemám moc zkušenosti -potřebovala bych pomoc ,co můžu a co nemůžu !!.Díky Jarka Punčochářová

Soudce

to YOUTUBE: Naše videa online
Obecně, není dovoleno nahrávat, používat a upravovat nic pokud to není pro osobní potřebu.. Nic co jste nenatočili nemůžete sdílet s nikým.. Taky nesmíte řídit auto bez řidičáku. A děje se to.. v případě yt.. pokud nejsou zjistitelné vaše údaje, hrozí vám pouze to že vám zruší kanál.. jinak nic.. pokud tedy budete něco sdílet soukromě, je mizivá šance že by si toho kdokoli všimnul nebo to někomu vadilo.