Upozorneni z USA a Stream Video Downloader - doplnek Chromu

Miloš Šmíd

to YOUTUBE: Naše videa online
Dobrý den,
dvakrát jsem si nahrál na YT video amerického dokumentu o vlacích - dostal jsem upozornění, že v regionu USA nebudou tato videa k zhlednuti. Pak už jsem to nedělal. Hrozí při event. dalším porušení autorských práv zablokování účtu nebo se nemusím ničeho obávat? Jaké s tím máte zkušenosti?
To video se mi ze Zoomu stejně stáhlo jen s anglickou stopou - zvláštní, ač bylo namluveno česky. Použil jsem Pontes Media Downlodader - je to speciální soft pro zrakově postižené, ale může ho stáhnout zdarma kdokoli.
Včera jsem objevil jako doplněk Chromu Stream Video Downloader - umí stahovat videa z idnes. Na kterých servrech se dá ještě použít ke stahování videí? Opět mířím např. na iPrima ZOOM?
Díky. Miloš

domec pokec cz

to YOUTUBE: Naše videa online
Dobrý den
Já jen chtěl říct že mě taky smazali kanál Domec Shorts a jestli by nešlo podat odvolání toho mého kanálu