Pozastavený účet na YT

Nari

to YOUTUBE: Naše videa online
Dobrý den,

píšu ohledně svého pozastaveného účtu na stránce YouTube. Účet mi byl pozastaven včera v 9:01 na účtě zuzka...@gmail.com. Vůbec jsem nevěděla co se děje a použila formulář na odvolání, Bohužel jsem byla rozladěná a ve zprávě abych uvedla důvod jsem napsala pouze to, že jsem na svém účtě v tu dobu nebyla.
Chtěla jsem se převážně zeptat z jakých důvodů byl můj účet pozastaven. Nejsem si vědoma toho, že bych porušila nějaké smluvní podmínky nahráním špatného videa či komentáře, když jsem jen tichý pozorovatel a videa nenahrávám ani nekomentuji. Nevím jestli je to úplně možné, ale zhruba před týdnem můj počítač napadl vir a týden mi trvalo se ho úplně zbavit. Je tím pádem možné, že tento vir byl důvodem pro porušení smluvních podmínek.
Chci se tedy zeptat co teď mám dělat. Formulář již použít nemůžu a ani nevím kvůli čemu přesně byl můj účet pozastaven, či je to na trvalo nebo na dobu určitou.

Děkuji za odpověď

Soudce

to YOUTUBE: Naše videa online
Zdravím, asi nejlepší rada co mě napadá, je rozloučit se s youtube, a už nepočítat s tím že se lze na youtube spolehnout. Je absurdní co se v poslední době s youtube děje. Osobně jsem na youtube zažil ty nejlepší časy. Ty už jsou asi nadobro pryč. K vašemu případu lze říct pouze to, že nejste sama, nikdo neví co se děje, těžko se dopíšete nějaké živé podpoře. Je lepší se s tím smířit. Mě byl účet pozastaven ve chvíli kdy jsem začal dodržovat pravidla. :) Do té doby jsem je pouze a jen porušoval asi 10 let vkuse, ignoroval jsem pravidla i zákony, celé roky... to nikomu nevadilo, až jak jsem zjistil že porušuji vše co snad porušovat jde, tak jsem si řekl dobrá už nebudu, a poděkováním za to bylo pozastavení. Já s tím ale počítal od začátku, dodnes příliš nechápu co se dělo :D