Partnerství s Youtube - jsou nutné reklamy u videí?

Jerry

to youtub...@googlegroups.com
Starám se o kanál na Youtube u jednoho města. Bylo by pro mě zajímavé partnerství zejména kvůli možnosti větší customizace kanálu (horní liška s aktivními tlačítky).
Nechci ale na videích nijak vydělávat a nebyla by vhodná ani reklama, kterou Youtube vkládá do videí.

Pokud zažádám o partnerství, např. přes stránku socialblade.com, znamená to, že následně ta reklam bude u všech videí? Nebo třeba jedno video "obětuji" pro reklamu a u těch dalších to nemusím povolovat?
Message has been deleted

Soudce

to youtub...@googlegroups.com
Dne úterý, 29. ledna 2013 13:13:38 UTC+1 Jerry napsal(a):
[...]

Zdravím, pokusím se odpovědět. Předně ale mi vrtá hlavou, proč nechcete tak striktně ze své práce nějakej ten chechták ? No ale to je vaše volba takže dále, obávám se že se socialblade spolupracovat nepude kdesik jsem četl že málo komu dovolí partnerství, kvůli jesi si dobře pamatuju nevýhodnosti malého rozsahu použitelných reklam, zkrátka jsem to pochopil že se jim to nevyplatí.

Zde ale moc nechápu smysl vaší otázky, proč tedy nechcete reklamu od googlu a zároveň chcete partnerství od soc. dyť to je skoro tosamé jen stím rozdílem že od googlu je to česky, a pohodlnější než soc. abych se přiznal tak dodnes pořádně nechápu jak to u soc. funguje..

Dále to asi nevíte, ale youtube může i když nemáte partnerství zobrazovat u vašich videí, kanálů, no prostě je to jejich prostor a vy jste jakoby návštěva které youtube poskytuje možnost práce s videem atd. no když se rozhodnou že vám nasadí reklamu tak nasadí a zde mi to příde dost nelogické, protože vlastně zbytečně vám utíkají zisky a přecejen není důvod je nechtít..

Na poslední část dotazu odpovím jednoduše u jakých videi bude reklama záleží čistě na třetí straně tj. soc. nebo goog, , poté také ovlivňuje četnost reklam popularita a úspěšnost kanálu, kvalita videí, taky samotní inzerenti z adwords mohou myslím do vašich videí strkat reklamy, pokud tedy usoudí že je to výhodné.

Závěr shrnu takto, na vašem místě, bych moc nepřemýšlel a uzavřel partnerství s youtub, a tj. vpodstatě vše, o všechno okolo se postará google a kompenzací za "otravné" reklamy bude finanční odměna.. Toť vše.. ikdyž možná už váš dotaz není aktualní, myslím že na škodu má odpověď není. Mějte se a přeji hodně štěstí v tvorbě.