Propojení účtu s G+ stránkou

Tomas L

to youtub...@googlegroups.com
Zdravím,

mám menší problém s propojením YT (youtube) a G+, snad budete někdo vědět co s tím :)

Mám firemní stránku na G+, YT kanál a emaily přes Google Apps. To by bylo v pohodě, kdyby nebyla historie všech věcí jaká je :)

- G+ stránku jsem založil přes svůj osobní google účet
- Youtube kanál mám pod svým jménem. Sice pod doménou, ale ne pod in...@example.com, ale pod to...@example.com

Co potřebuju:

1) svázat YT kanál s naší Google + stránkou
2) ideálně udělat G+ stránku jako jedinou stránku pro účet in...@example.com - nyní má jakoby svou soukr (klasický osobní G+ účet) kde nic není. Potřeboval bych, aby si nás zákazníci přidají do kruhu, tak si vlastně lajkli G+ našeho obchodu - jde to vůbec? Zrušit osobní G+ a nastavit pro danej účet jako jedinou G+ stránku tu stránku obchodu?
3) Sloučit dva YT kanály - aktuálně má   in...@example.com nějaký prázdný a pak jsem na něho převedl vlastníka toho kanálu, který jsem založil kdysi pod svou soukr adresou.

Pokud byste někdo uměl pomoci, rád dám dokupy konkrétní odkazy a pošlu bližší info

Díky,
Tomáš