Autorská práva ve videích na YouTube

Alice in Wonderland CZ

to youtub...@googlegroups.com

Ahoj
Obracím se na vás s prosbou ohledně hudby ve videích na YouTube. Nedávno jsem na YT publikovala video, které jsem sestříhala v Movie Maker, ve kterém je kolonka na hudbu Free Music Archiv. Použila jsem tedy hudbu odtud. Nyní mám u videa na YT napsáno toto:

Vaše video pravděpodobně obsahuje hudbu, která je majetkem třetí strany.
Vaše video je k dispozici a lze jej přehrát.

Neví někdo, co to znamená? Mám video smazat nebo ho můžu nechat? Myslela jsem, že když byl výběr této hudby v samotném Movie Makeru, tak ho lze použit. Nerada bych se dostala do nějakého problému. Kde tedy mohu nějakou hudbu stahovat a použít ji do videa?
Děkuji za vaše odpověďi

Observer

to youtub...@googlegroups.com
Ve videích můžete použít hudbu, která je volně šiřitelná a tudíž nelicencovaná.

Nevím, jakou hudbu nabízí Movie Maker, ale pokud ji youtube robot vyhodnotil jako skladbu, kterou si nárokuje nějaká třetí strana, nic moc s tím udělat nemůžete.

Video můžete na svém kanále nechat.