Porušení autorských práv

michal.fl...@seznam.cz

to youtub...@googlegroups.com
Dobrý den, na youtube nahrál omylem jiné video ne jsem chtěl ,konkrétně seriál Prátelé a napsalo mi to ze jsem porusil autorská práva.Video jsem odstranil.Email od googlu neprišel.Co s tím mám dělat ??

Observer

to youtub...@googlegroups.com
Jaký email? A čeho vlastně hodláte dosáhnout?

Soudce

to youtub...@googlegroups.com
Zdravím asi vím oco ti de, o to že jsi se dočetl že youtube odešle email, ten nemusí vždy pokud máš resp. nemáš ve správci videii řádek s sdělení ve věci autorských práv, a vněm příslušné oznámení, ověřit si to můžeš tím že máš 3 zelene puntiky, tak se nemusíš o nic víc starat. Alespoň já to takto chápu takže nic neřeš a buď rád protože nahrát známý serial to je řek bych hrubým porušením, mohli ti zrušit všecky účty bez jakéchkoli debat. Někdy ti ho smažou i z jiných důvodů které mi nejsou přesně známy. :)