Blokace YouTube

Blizzard Song

to youtub...@googlegroups.com
Dobrý den dnes jsem si založil youtube účet a po 2 h byl zablokován za opakovaný porušení aut. práv, neměl jsem tam ani video, co stím?

budo

to youtub...@googlegroups.com
Nejspíš další z kixů, za který se ti nikdy nikdo neomluví a který nikdy nikdo ze strany Googlu neopraví. FUJ!

Soudce

to YOUTUBE: Naše videa online
Snažil bych se asi kontaktovat jakýmkoli způsobem podporu, ať už google, yt, nebo cokoli, tohle by se nemělo dít a věřím tomu že by to google napravil. Nebo se příp. pokusil založit nový účet, o ničem dalším nevím jak by to šlo vyřešit.

Jiří Dvořák

to YOUTUBE: Naše videa online
pravděpdoobně sdílená IP adresa s někym dalším...kdo dostal na yt ban