Google mi nutí to co nechci

budo

to youtub...@googlegroups.com

Google mi nutí personalizaci mého youtube. Nechci to. Dokud to nepotvrdím, nemohu psát komentáře pod videa. Co je daleko horší, že mi byla bez mého vědomí vymazána všechna má videa a všechny položky a seznamy z oblíbených videí.

Co to do kelu je za bordel?!
A co proti tomu mohu dělat?

Observer

to youtub...@googlegroups.com
YouTube videa ani oblíbené položky jen tak nemaže, spíš bych to viděl na nějakou dočasnou chybu.

Jaká je situace dnes?

budo

to youtub...@googlegroups.com
Stále stejná situace

Observer

to youtub...@googlegroups.com
To vypadá, jako by byl váš účet hacknut a někdo smazal všechna vaše videa.

budo

to youtub...@googlegroups.com
novinky: http://forum.zive.cz/viewtopic.php?f=928&t=1198275&p=9682043#p9682043