Nelze ověřit účet

M Youtuber

to YOUTUBE: Naše videa online
Dobrý den,

Dal jsem si ověřit účet a zadal jsem svoje telefoní číslo. Napsalo mi to že nelze ověřit protože číslo je přiřazeno k příliš mnoha účtů (já vím jen o dvou). Můžu někde zjistit které účty jsou přiřazeny k mému číslu? Co mám dělat abych si mohl ověřit účet, když ty dva nechci mazat a o dallších nevím?

Děkuji za případnou radu

Soudce

to YOUTUBE: Naše videa online
Pro vlastní bezpečí by jste neměl používat jedno číslo pro více účtů, myslím že nejlepší by bylo zvolit nové číslo, nebo bych vyzkoušel změnit to číslo v těch dvou účtech o kterých víte, nebo taky je možnost, pokud by jste v některém z účtů měl to číslo v profilu veřejně, tak bych to číslo zkusil vygooglit co to udělá, pokud ani toto nepomůže pak asi nezbývá nic jiného než si pořídit tu novou simku, O2 vám ji pošle zadarmo poštou. Popř. pokusit se kontaktovat podporu, ale nejsem si jist jestli by mohla pomoci. Mějte se a snad vám to vyjde.

M Youtuber

to YOUTUBE: Naše videa online
Děkuji za radu

Vzhledem k tomu že zvolit si nové číslo nejde (protože mám jen jedno) a měnit číslo kvůli youtube se mi nechce tak bych rád zkusil tu podporu. Ale nikde na Youtube nemůžu najít  nic kde bych mohl kontktovat podporu. Může te mi poradit?

Díky