NEJDOU MI ODBĚRY Z OBLÍBENÝCH STRÁNEK

David Ječný

to youtub...@googlegroups.com
Dobrý den,
dnes jsem si založil profil na google a youtube a chtěl jsem se zeptat na 3 otázky.

1) Nejdou mi vzít odběry z oblíbených kanálů youtube ??? Jak je to možné, nejde to z telefonu ani z pc. Musím tam nejdřív něco vložit nebo jak to funguje ???

2) Pokud budu chtít vkládat videa do kanálů a budou mít sledovanost, tak jaký profit je za 1000 zhlédnutí nebo jaký je vůbec profit ???

3) Jak je možné, že kamarád, už nějaké videa vložil cca 6 videí na svůj profil, ale jeho profil se zobrazuje malinko jinak než profily s větším počtem odběratelů ? Při otevření jiného profilu se tam spustí ihned jedno velké video asi nové a poté se dole zobrazují další malá videa .

U kamarádova profilu se tam zobrazují jenom ta malá videa co tam dal a to velké, které se ihned spustí tam není ???

Děkuji za odpověd
David Ječný