Neoprávněné smazání YouTube kanálu FastmanTV

Martin Janský

to youtub...@googlegroups.com
Dobrý den,

Je to již rok co mám zablokovaný účet pro YouTube kanál https://www.youtube.com/user/fastmantv a i přes to, že jsem podal odvolání v den zablokování, tak se nikdo neozýval a účet je stále ve stavu "Pozastavený kanál". Můžete mi laskavě říct, jak si někdo může dovolit zablokovat můj kanál, když jsem žádné podmínky neporušoval?

Dělal jsem sestřih hudebních videí - žádný strike, dokonce jsem u některých získal povolení a nároky tak byly staženy. Jak s UMG, tak s WMG jsem se domluvil na čestném užití Fair Use (žádné reklamy z mé ani z jejich strany). Přijde mi toto jednání ze strany YouTube neférové, když mám kanál o velikosti 4k odběratelů.

Tento problém jsem řešil pomalu půl roku, jak se společností AwesomenessTV, jakožto partnerem, tak s YouTube. AwesomenessTV napsala, že s tím bohužel nemohou nic udělat a YouTube, jak jsem již psal se nenamáhalo ani odpovědět. Kam se s tímto problémem mám obrátit? Mám tam videa (doufám, že stále mám), jinak bych byl vážně naštvaný, když to řeknu slušně, protože některá videa přesahovala milionovou hranici zhlédnutí!

S pozdravem,
Martin Janský.

Message has been deleted

Martin Janský

to youtub...@googlegroups.com
Důvod, kterým se vyjádřilo YouTube po ukončení účtu (05.10.14 - den smazání a zároveň odeslání této zprávy):

Byli jsme upozorněni, že aktivita ve vašem účtu FastmanTV možná porušuje smluvní podmínky YouTube (http://www.youtube.com/t/terms). Po kontrole jsme usoudili, že účet není v souladu se smluvními podmínkami, a účet jsme z tohoto důvodu zrušili. Upozorňujeme, že máte zakázáno používat, vlastnit nebo vytvářet další účty YouTube. Další informace o rušení účtů a vynucování pokynů pro komunitu naleznete v centru nápovědy: https://support.google.com/youtube/bin/answer.py?answer=92486&hl=cs.

Martin Bugner

to youtub...@googlegroups.com
A co chcete od komunity? Tady nikdo nemáme žádnou pravomoc zasahovat do těchto procesů. Vám nezbývá než se podívat podrobně do Smluvních podmínek, a dále pak komunikujte přímo s Google, potažmo YouTube.