ayrılık....

ümmühan uygun

“Ayrılık” dizisi gerçekleri anlatıyor. Anlatılan gerçekler İsraillilere “travma” yaşatıyorsa, bu gerçekleri değiştirmeye baksınlar

TRT de yayınlanan AYRILIK dizisi... ; Neden daha önce bu diziden haberimiz olmadı diyenlerimizde olacaktır belkide çoğunluk böyledir..

Geçen sezon Çeçenistan direnişini konu almış bir dizi..
Aşağıda o bölümlerden kısa bir kesit yer almakta..

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1244313595763&ref=mf

Bu sezon ise, Danışmanlığını Hakan Albayrak'ın yaptığı, Filistin dramı ele alınmakta...

http://www.facebook.com/l/a5bd9;TRT.net sayfası..
http://www.facebook.com/l/a5bd9;www.trt.net.tr/TV/Detay.aspx?tanid=8875&tur=TV

Aşağıda Hakan Albayrak ile Cnn Türk te yapılan kısa ama öz :) bir görüntü yer almakta...

http://www.facebook.com/video/video.php?v=167266303544&ref=mf

Ve aşağıda filistin bölümü ile ilgli kısa bir kesit..
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1210732635742&ref=mf

AŞKTA ve SAVAŞTA FİLİSTİN Her Salı 19:50 de TRT de...
Bu diziye destek olalım izleyelim izletelim inşaAllah...

Windows Live: Arkadaşlarınız size e-posta gönderdiklerinde Flickr, Twitter ve Digg güncellemelerinizi öğrenirler.

emin erkmen

to yolcud...@googlegroups.com
TEŞEKKÜRLER KARDEŞİM

From: uuy...@hotmail.com
Subject: [yolcudergisi] ayrılık....
Date: Tue, 20 Oct 2009 09:37:03 +0300

Windows 7: Gündelik işlerinizi basitleştirin. Size en uygun bilgisayarı bulun.

ümmühan uygun

to yolcu

 ben bu maili dizinin ilk bölümünden sonra atmıştım ama yeni ulaştı, şimdi ise dizinin diğer bölümlerini izledikçe bu maili attığıma pişman oldum hakkınızı helal edin.....

From: emin_e...@hotmail.com
To: yolcud...@googlegroups.com
Subject: [yolcudergisi] Re: ayrılık....
Date: Fri, 30 Oct 2009 14:03:03 +0200

Said Ercan

to yolcud...@googlegroups.com
Sanırım bu mail atıldığı sırada "ayrılık" dizisinde filistinlilere yapılan hakaretten hakan albayrak'ın danışmanlıktan ayrılmasından ve filistin halkında özür dilemesinden haberiniz yoktu?