YOLCU DERGISI 58. YURUYUSU

fatma durgu

YOLCU DERGISI 58. YURUYUSU:

I ferhat kalender I fatma esti I mustafa konecoglu I omer idris akdin I atasoy muftuoglu I
I dursun ali sazkaya I ahmet mercan I mustehir karakaya I abdullah cevik I emel dunkul I
I yahya kurtkaya I ayse eyyupkoca I mehmet ayci I faik ocal I mustafa ucurum I
I selami ay I mustafa ozcelik I vedat aydin I esra elonu I I ibrahim tokel I siddik akbayir I
mehmet celik I selcuk kupcuk I eda aktas I bilal can I I ismail aykanat I bunyamin dogruer I umran yaka I aysegul unal I
I baris ve esenlik ulkesi; mustafa armagan, ibrahim demirci, umit aktas, betul tariman,
teodora toni, ahmet gunbas, irfan yildiz, huseyin avni cinazoglu, mustafa aydogan, murat basaran I
eyyup akyuz sorusturdu.

• MECMUANIN ORTA YERI I AHMET USTA HAKAN ARSLANBENZER’I KONUSTURDU:
“Muslumansin ama muhafazakar degilsin, sairsin ama efemine tavirlarin yok, edebiyatla ugrasiyorsun ama her tarafi siyasi bir edebiyat yapiyorsun…
Bunlar beni tipik olmayan insanlari cagirmaya, tipik olanla mucadeleye itmis gorunuyor.
Normalde bir insanla, bir fikirle, bir uslupla durduk yere cedellesme egiliminde degilim.
Insan insana yuzde bes benzese yeter. Ama benim ozellikle siire basladigim yillarda her insan ve cevreyle,
her gorus ve tarzla asgari musterekler uzerinde bir araya gelme, bir arada bulunma cabam pek basarili olamadi.
Ilhan Berk hakkinda bir yazi yazmistim mesela. Bir dergiye vermem icap etti. Dergiden bana, ‘Bu kafir hakkinda nasil yazarsin?’
gibisinden bir tepki geldi. Ben de bir sey demedim, yaziyi alip cebime koydum. N’apacaktim ki baska? ”

*yerleri ve gökleri, seni ve beni, önceyi ve sonrayı içine alan o büyük şarkıyı duymadınsa, ne söylesem boş!*
yolcu58.jpg
YOLCU DERGİSİ 58.doc