57. YURUYUSUNDE YOLCU

fatma durgu

"Susacagin zaman buyuk susarsan, halkim,
susmasini, ama iyi susmasini, sIki susmasini,
agir susmasini bilebilirsen, halkim,
sen susunca tastan su sizmaya baslar.
Hirsindan aglamak isteyip de aglayamayan
Ergenlerin sIkili yumrugu gibi, tastan siir
Ve sessizlikten de hakikat sizmaya baslar..."
... C.Koytak

BU SAYIDA:

I ferhat kalender I bulent sonmez I nurullah genc I eda aktas I yasar bedri I ogun kaymak I faik ocal I
I suavi kemal yazgic I ahmet mercan I dilek akin I mustehir karakaya I huseyin korkmaz I
I ismail cem dogru I seyyit kose I selami ay I kemal aksu I Imustafa ucurum I aydin hiz I tarik tufan I I siddik akbayir I selcuk kupcuk I gokhan akcicek I bilal can I bunyamin dogruer I yahya kurtkaya I abdulkadir akdemir I yusuf bal I umran yaka I

Dosya
“ oyku ve ironi ”
I ali suavi yazgic sorusturdu I
a.haydar haksal, addullah harmanci,
necip tosun, kamil yesil, sadik yalsizucanlar, necati mert

* MECMUANIN ORTA YERI I FATIH YORULMAZ ALI MURAT GUVEN’I KONUSTURDU:
"“Ben Ali Murat Guven, su anda 42 yasindayim.
Ve son 25 yildir da Islâmî câmiânin icinde aktivist bir gazeteci, kendi kendine heyecan yapip duran bir kultur-sanat adami olarak debelenip duruyorum. Elinde avucunda ve beynimde bulunan her degeri ‘Siyasal Islâm’in yoluna sererek ceyrek yuzyil boyunca mucadele etmis bir zavalli, bir tur cagdas Don Kisot olarak simdi artik diyorum ki omrume gercekten de yazik etmisim. Cunku, bu tatsiz tuzsuz hamurdan asla iyi bir pasta yapilamaz. Koyluluk, biz Muslumanlarin derimize falan degil, resmen genlerimize islemis!”

I umit zeynep kayabas, sair huseyin akin’la ‘siiri’ soylesti I
“Sairlerini yitiren toplum, akleden vicdanini ve kalbini yitirmistir”

--
*yerleri ve gökleri, seni ve beni, önceyi ve sonrayı içine alan o büyük şarkıyı duymadınsa, ne söylesem boş!*
kapak57-yeni.jpg