דרוש - פרונט אנד לפרוייקט מבוסס Yii

Boaz Rymland

to yii-i...@googlegroups.com
רבותיי - העבירו לכל מען דבעי רלוונטי. תודה :) .

דרוש: מתכנת פרונט אנד

הפרוייקט:
עבודה על Yii Framework, ז"א MVC בעקרון שמשתלב בקומפוננטות המוכנות של Yii. כאמור עבודת פרונט אנד - החל משלב החיתוכים, דרך HTML, CSS, JS.(jQuery mostly)
הפרוייקט מסדר גודל בינוני ואמור להיות בעל נוכחות ברשת (פונה לשוק העולמי, לא המקומי).
עבודה מאוד מסודרת: Git, Redmine for project management, עבודה לפי איפיון מפורט ועוד.
הפרוייקט לא לחוץ מאוד בזמן והדגש הוא על ביצוע כהלכה ולא ביצוע מהיר ככל האפשר (ואם אפשר, ללמוד תוך כדי ואפילו להנות).

דרישות:
HTML, CSS ובעדיפות גם JS (מה שאפשר jQuery). אפשרי למתחילים (ראו הערה למטה).
אין צורך להכיר GIT או Redmine (אבל עדיף שתהיה הכרות עם GIT או מערכת ניהול גרסאות אחרת)
נדרשת חתימה על NDA.
לא לחברות - רק פרילנסרים בבקשה (ותודה מראש).

בהחלט אפשרי למתחילים (שהם יותר בני אדם נורמליים ופחות אנשי מקצוע כרגע) תוך ייעוץ וסיוע של מומחה פרונט אנד המלווה את הפרוייקט. הזדמנות ללמוד ולהתפרסם למתחילים שכאלו.

לפרטים - פנו אליי בפרטי. אני אחבר עם יזם הפרוייקט.
תודה,
בועז

Waseem Hamshawi

to yii-i...@googlegroups.com
היי בועז,

האם הפרויקט עדיין רלוונטי? אם כן, הייתי שמח לעבוד על הפרויקט.
לגבי ניהול גרסאות, יש לי נסיון בעבודה עם SVN.
רק כמה שאלות:
1) האם העבודה תתבצע מהבית?
2) באיזה תחום יעסוק האתר? (לא צריך להסביר באופן פרטני, אלא את הקונספט הכללי)
3) מה לדעתך יהיה היקף זמן העבודה על הפרויקט? (עבור מתכנת לא מתחיל)
תודה רבה,
וסים.