פרוייקטים?

Boaz Rymland

to yii-i...@googlegroups.com
היי,

הפרוייקט שהייתי אמור להתחיל קצת תקוע ואני בודק אופציות אחרות.
מה שאני מחפש זה יותר בכיוון של להיות מתכנת נוסף בפרוייקט ולהתמקד בצד הביצועי, server side (כולל כל מה שקשור לזה - איפיון, תכנון וביצוע). אני רוצה יותר להתמקד בצד הביצועי ופחות באדמיניסטרטיבי (לא שיש לי בעיה איתו - להיפך, פשוט זה יותר נכון לי כרגע).
מי שרוצה להציץ במי אני ומה אני מוזמן להציץ בפרופיל הלינקדאין שלי (יש שם גם אתרים שעשיתי, אבל בעיקר בדרופל). אוסיף גם שלאחרונה המרתי את הבלוג שלי ל-Yii (משהו מהיר...)

המוני מפתחי ה- Yii כאן - יש משהו?... :-)
תודה,
בועז.

Eli Argon

to yii-i...@googlegroups.com
הי בועז,
אשמח לדבר אתך בסוף השבוע ולראות אם אנחנו יכולים להתקדם בצורה שנוחה לשנינו
הרבה הצלחה
אלי ארגון

נ.ב. בינתיים השקתי את האתר החדש של נחום היימן
ואני מוכר את האלבום החדש שלו
http://NachumHeimna.com

--

Eli Argon אלי ארגון