çarşamba buluşma

1 view
Skip to first unread message

yagiz poyraz

unread,
Jun 2, 2013, 12:45:42 PM6/2/13
to yeso...@googlegroups.com
gençler çarşamba buluşalımmı akşam? bostancı veya ataşehir.  bi yemek yer konuşuruz

Ugur Arpaci

unread,
Jun 2, 2013, 12:46:51 PM6/2/13
to yeso...@googlegroups.com
Gelmeyene biber gazı.


On Sun, Jun 2, 2013 at 7:45 PM, yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com> wrote:
gençler çarşamba buluşalımmı akşam? bostancı veya ataşehir.  bi yemek yer konuşuruz

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Yesorpass" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to yesorpass+...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Jun 2, 2013, 12:51:35 PM6/2/13
to yeso...@googlegroups.com
biber gazı bizde kafa yapıyooooooor


2013/6/2 Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com>

Ata Cengiz

unread,
Jun 2, 2013, 12:57:10 PM6/2/13
to yeso...@googlegroups.com, yeso...@googlegroups.com
Ahaha gelmeyen tayyip ;)

Saygilarimla,
Ata Cengiz

2 Haz 2013 tarihinde 19:51 saatinde, yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com> şunları yazdı:

Ata Cengiz

unread,
Jun 5, 2013, 4:22:23 AM6/5/13
to yeso...@googlegroups.com, yeso...@googlegroups.com
Gencler aksam nerde ve kacta bulusuoz

Saygilarimla,
Ata Cengiz

2 Haz 2013 tarihinde 19:51 saatinde, yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com> şunları yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Jun 5, 2013, 4:28:21 AM6/5/13
to yeso...@googlegroups.com
Ben söylemeyi unuttum,

Bugun Gebze de olacagım. Bu işi yarın yapsak olur mu ? Kabul ediyorum tayyip im.

Ata Cengiz

unread,
Jun 5, 2013, 4:36:09 AM6/5/13
to yeso...@googlegroups.com, yeso...@googlegroups.com
Abov adam tayyip :(

iPad’imden gönderildi

5 Haz 2013 tarihinde 11:28 saatinde, Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> şunları yazdı:

Yagiz Poyraz

unread,
Jun 5, 2013, 4:38:46 AM6/5/13
to yeso...@googlegroups.com, yeso...@googlegroups.com
Kanka yarin ben iptalim. Cuma ancak olblr ama garanti veremem cumaya cunku cumartesi sabah 7de antalyaya ucuorm :)

Saygılarımla
Yağız Poyraz

5 Haz 2013 tarihinde 11:36 saatinde, Ata Cengiz <arifat...@gmail.com> şunları yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Jun 5, 2013, 4:40:43 AM6/5/13
to yeso...@googlegroups.com
O zaman ben haber verecem gun içinde. Belki bisi ayarlayabilirim bir ihtimal. Otherwise, see you in another life.


2013/6/5 Yagiz Poyraz <yagiz....@gmail.com>



--
ugurarpaci
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages