Selam Uğur,
Uygulamayı store a gonderdık hayırlı ugurlu olsun.
2 konu var cok krıtık. Hemen yapılması gereken spple incelemeye baslamadan.
1- pyhton socketserver dıye calıstırınca termınal kapannca kapanıyor sanırım. Onu nasıl yapmak gerekiyor bir yaparmısın sen bilgsyr basna gectgnde. Acık kalmalı sunucu hep. Birde 50 tane bot at abi. Hic bos olmasın sistem. 3 gun var apple incelemeye alana kadar, 3 gun denemıs olalm crash ediyormu diye.
2- resim atmak istiyoruz abi, ftp deki klasor tam olarak senkronize calısıyormu suan degistirsek direk? Birde database e row eklermisin 200e kadar . 1.jpg 2.jpg diye gitsin isimler. Direk ftpye atsak yeterlı olsun yani