Store a attık!!!

1 view
Skip to first unread message

yagiz poyraz

unread,
Mar 3, 2013, 4:42:34 PM3/3/13
to yeso...@googlegroups.com
Selam Uğur,

Uygulamayı store a gonderdık hayırlı ugurlu olsun.

2 konu var cok krıtık. Hemen yapılması gereken spple incelemeye baslamadan.

1- pyhton socketserver dıye calıstırınca termınal kapannca kapanıyor sanırım. Onu nasıl yapmak gerekiyor bir yaparmısın sen bilgsyr basna gectgnde. Acık kalmalı sunucu hep. Birde 50 tane bot at abi. Hic bos olmasın sistem. 3 gun var apple incelemeye alana kadar, 3 gun denemıs olalm crash ediyormu diye.

2- resim atmak istiyoruz abi, ftp deki klasor tam olarak senkronize calısıyormu suan degistirsek direk? Birde database e row eklermisin 200e kadar .   1.jpg 2.jpg diye gitsin isimler.   Direk ftpye atsak yeterlı olsun yani

Ugur Arpaci

unread,
Mar 4, 2013, 3:06:42 AM3/4/13
to yeso...@googlegroups.com
hızlı olmus yaw, acele mi ettik biraz ?


2013/3/3 yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Yesorpass" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to yesorpass+...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Mar 4, 2013, 3:08:49 AM3/4/13
to yeso...@googlegroups.com
niyeki abi herşey çalışıyor. yeni user falan hallettik onlarıda. atılabilir durumda yani


4 Mart 2013 10:06 tarihinde Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> yazdı:

Arif Ata Cengiz

unread,
Mar 4, 2013, 3:09:38 AM3/4/13
to yeso...@googlegroups.com
abi şu server'ın kesinlikle patlalaması gerekıyor
eğer adamlar test ederken rastgele patlaksa anında geri döndürürler


4 Mart 2013 10:08 tarihinde yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com> yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Mar 4, 2013, 3:10:52 AM3/4/13
to yeso...@googlegroups.com
Bana kalırsa (eğer ki iPhone tarafında tasarim vs. her türlü iş sonlandıysa) sunucu üzerinden bir kez daha geçmek daha iyi olurdu. Zaten bunu yapacaz. Donsede donmesede. :-)


2013/3/4 Arif Ata Cengiz <arifat...@gmail.com>



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Mar 4, 2013, 3:12:07 AM3/4/13
to yeso...@googlegroups.com
abi sunucuya nasıl olsa hep müdahele edebiliyoruz. iphone tarafında biz hiç bir aksaklık crash görmedik. Zaten hızlı bir update çıkacağız 1 hafta sonra ipad için. birşey çıkarsa orada düzeltiriz onuda.


4 Mart 2013 10:10 tarihinde Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> yazdı:

yagiz poyraz

unread,
Mar 4, 2013, 3:12:52 AM3/4/13
to yeso...@googlegroups.com
abi sunucu hep kapanıyor ya onu nasıl başlatmak gerekiyor? birde bot skripti var orada hangisini çalıştırmak gerekiyor? 


4 Mart 2013 10:12 tarihinde yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com> yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Mar 4, 2013, 3:17:14 AM3/4/13
to yeso...@googlegroups.com
ben simdikini calistirayım o zaman, 50 tane de bot basayım, haber veririm bir denersiniz, 2dk ya


2013/3/4 yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Mar 4, 2013, 3:18:13 AM3/4/13
to yeso...@googlegroups.com
tamamdır genç, oğlum şunu hesapladık. günde 10 saat boyunca ortalama 500 kişi hep aktif olsa.  Yada şöyle de diyebilriiz 24 saat  boyunca tüm dünyada hep 200 kişi oynarsa.. ayda 27.000 dolar reklam getirisi geliyor.


4 Mart 2013 10:17 tarihinde Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Mar 4, 2013, 3:19:06 AM3/4/13
to yeso...@googlegroups.com
vay amk... :D


2013/3/4 yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>



--
ugurarpaci

Arif Ata Cengiz

unread,
Mar 4, 2013, 3:19:33 AM3/4/13
to yeso...@googlegroups.com
:D tutmayın küçük enişteyii !!


4 Mart 2013 10:19 tarihinde Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Mar 4, 2013, 3:19:45 AM3/4/13
to yeso...@googlegroups.com
o diilde, votepass2 diye bir klasör var, votepass klasöründe bir değişiklik yoksa onu calistiriyorum


2013/3/4 Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com>



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Mar 4, 2013, 3:20:12 AM3/4/13
to yeso...@googlegroups.com
birebir aynı. votepass çalıştır


4 Mart 2013 10:19 tarihinde Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Mar 4, 2013, 3:23:27 AM3/4/13
to yeso...@googlegroups.com
calistirdim 50 tane de boy bastım, olum gtalk diye bisi yazmıs adamlar :D bu ne mail mail...


2013/3/4 yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Mar 4, 2013, 3:23:58 AM3/4/13
to yeso...@googlegroups.com
gtalk ne ya bilmiyorum ben


4 Mart 2013 10:23 tarihinde Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> yazdı:

Arif Ata Cengiz

unread,
Mar 6, 2013, 3:33:35 AM3/6/13
to yeso...@googlegroups.com
Botlar yok mu beyler ?


4 Mart 2013 10:10 tarihinde Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Mar 6, 2013, 3:34:17 AM3/6/13
to yeso...@googlegroups.com
yok


2013/3/6 Arif Ata Cengiz <arifat...@gmail.com>



--
ugurarpaci

Ata Cengiz

unread,
Mar 6, 2013, 5:59:41 AM3/6/13
to yeso...@googlegroups.com
Keşke olsa :)

6 Mar 2013 tarihinde 10:34 saatinde, Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> şunları yazdı:

yagiz poyraz

unread,
Mar 6, 2013, 4:04:42 AM3/6/13
to yeso...@googlegroups.com
yaz koçum olsun:D


6 Mart 2013 12:59 tarihinde Ata Cengiz <arifat...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages