Fwd: yeni proje =)

3 views
Skip to first unread message

yagiz poyraz

unread,
Jan 28, 2013, 12:33:55 AM1/28/13
to yeso...@googlegroups.com, Ayhan Aydogan (Alumni)
Selam Gençler,

Ayhanla mailleşiyorduk, Bir inceleyin gorselleri sizi eklemeyi unutmusum cc ye. Yanıtlarken tümünü yanıtla diyinde Ayhana da gitsin cevap. Ben ikonu beğendim, orjinal olmuş alışa gelen birşey değil. Bir de cihazda bakacağım akşam


---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Gönderen: Ayhan Aydogan (Alumni)
Tarih: 28 Ocak 2013 Pazartesi
Konu: yeni proje =)
Alıcı: yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>


Yağızcığım selam abi,

Abi, karakter animasyonu dışında diğerlerini yaptım. Abi karakter animasyonu maalesef biraz daha uzun süren bir şey ondan yetiştiremedim onu hala kusura bakmayın :), en az sekiz frame çizim yapmam lazım bi de anatomik açıdan doğru tutturması falan bazen zaman alıyor. Oltayı atmak gibi organik bir animasyon 8 frameden de fazla sürebliyor o yüzden bende onu daha kolay nasıl yapabilirim diye araştırıyorum. Flashta olsa daha kolay yapardım da, fazla frame verip oyunu şişirme ihtimalim var. Oyun yavaş çalışabilir diye de korktum. Belki bir zıplama, nefes alma animasyonu falan olabilir bilemedim :) siz ne düşünüyorsunuz


sonlar.rar

yagiz poyraz

unread,
Jan 28, 2013, 12:34:56 AM1/28/13
to yeso...@googlegroups.com, Ayhan Aydogan (Alumni)


---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Gönderen: Ayhan Aydogan (Alumni)
Tarih: 28 Ocak 2013 Pazartesi
Konu: yeni proje =)
Alıcı: yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>


Abi bak mesela şu tarz bir şey üstünde çalıştım bu akşam ben 


MainScreen.swf

Ata Cengiz

unread,
Jan 28, 2013, 2:51:27 AM1/28/13
to yeso...@googlegroups.com, Ayhan Aydogan (Alumni)

Çok başarılı olmuş, elinize sağlık

 

Bu icon’un arkadasında gri bir kısım var ama heralde keserken mı oluştu ? Normalde olmıcak dmi ?

Ata Cengiz

unread,
Jan 28, 2013, 3:44:16 AM1/28/13
to Ayhan Aydogan (Alumni), yeso...@googlegroups.com

Geldi bana,

 

Yağız atsana bana projeyi çakıyım ayfona

 

From: Ayhan Aydogan (Alumni) [mailto:ayd...@sabanciuniv.edu]
Sent: Monday, January 28, 2013 10:34 AM
To: Ata Cengiz
Cc: yeso...@googlegroups.com
Subject: Re: yeni proje =)

 

mailler geliyor mu size bana mail deliveryden mailler gitmiyor diye msjlar geliyor

2013/1/28 Ata Cengiz <arifat...@gmail.com>

yagiz poyraz

unread,
Jan 28, 2013, 3:41:57 AM1/28/13
to yeso...@googlegroups.com, Ayhan Aydogan (Alumni)
sirket bilgisayarimda yok aksam evden atarim. Mail bana gelmedi

28 Ocak 2013 Pazartesi tarihinde Ata Cengiz adlı kullanıcı şöyle yazdı:
--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Yesorpass" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to yesorpass+...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages