toplantı

0 views
Skip to first unread message

yagiz poyraz

unread,
Dec 29, 2012, 7:47:53 AM12/29/12
to yeso...@googlegroups.com
Selam Gençler,

Yarın kodlama var mı yoksa yılbaşı tatili mi? =) 

Ben müsaitim. Planınız varsa iptal ederiz ama. 

Arif Ata Cengiz

unread,
Dec 29, 2012, 7:49:29 AM12/29/12
to yeso...@googlegroups.com, yagiz poyraz
abi ben bugun ve yarın çalışıyorum ama siz uğurla buluşsanız aslında çok güzel olur
 
 
Windows Posta'dan gönderildi
 
Kimden: yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>
Gönderme tarihi: 29 Aralık 2012 14:47
Kime: yeso...@googlegroups.com
Konu: toplantı
 
Selam Gençler,

Yarın kodlama var mı yoksa yılbaşı tatili mi? =) 

Ben müsaitim. Planınız varsa iptal ederiz ama. 

 

--
 
 

Ugur Arpaci

unread,
Dec 29, 2012, 3:44:11 PM12/29/12
to yeso...@googlegroups.com, yagiz poyraz
Selam,

Ben yarın karsıda olacagım. İşim öğleden sonra biter. @Yagız, yarın thread lerin handle edilmesi kısmına bakacagım, bunun için socket acan bot lar yazmak gerek te bir fırsat olmadı yazamadım. Onu yarın halledeyim diyorum. Daha sonra testler daha verimli olacaktır. Yarın görüşme olmaz büyük ihtimal. Yeni yılda bol başarı, para ve casino diliyorum. 


2012/12/29 Arif Ata Cengiz <arifat...@gmail.com>

--
 
 



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Dec 29, 2012, 3:49:09 PM12/29/12
to Ugur Arpaci, yeso...@googlegroups.com
Tamamdır dostum. Bende su yüzdeleri göstermek için server ve client kodlarını yazarım evden.

Sözcükte açan botlar yazarsan uçaktan akıllı Bot işine girmiş oluruz . Hemde iyi test verisi çıkar. Sorunsuz günlerce oyun oynanabiliniyor olmalı sonuçta.



29 Aralık 2012 Cumartesi tarihinde Ugur Arpaci adlı kullanıcı şöyle yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Dec 29, 2012, 3:50:38 PM12/29/12
to yagiz poyraz, yeso...@googlegroups.com
Tamamdır,

Görüşmek üzere.


2012/12/29 yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Dec 29, 2012, 3:52:27 PM12/29/12
to Ugur Arpaci, yeso...@googlegroups.com
Simdiden yeni yiliniz kutlu olsun gencler. Ins bir sonraki yilbasi miamideki ofisten kod yaziyor oluruz.

Ata Cengiz

unread,
Dec 29, 2012, 5:28:15 PM12/29/12
to yeso...@googlegroups.com, Ugur Arpaci, yeso...@googlegroups.com
Ins. Valla 1 yil dha boyle gtmez :)

Saygilarimla,
Ata Cengiz

29 Ara 2012 tarihinde 22:52 saatinde, yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com> şunları yazdı:

--
 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages