Yapılıcaklar

1 view
Skip to first unread message

Arif Ata Cengiz

unread,
Feb 3, 2013, 8:46:56 AM2/3/13
to Ayhan Aydogan (Alumni), yeso...@googlegroups.com
Merhaba Ayhan,

Nası gidiyor ? Abi bazı işler kaldı, onlarıda bitirelimde senin ödemeyi yapalım diyoruz.

Şimdi sen bana bir shop sayfası göndermiştin ya onu kullanıcazda hafif değişiklikler lazım.

2 Tane row olucak.

1 - Premium membership
Altında   
     Are you irriated by the Ad ? We can give you the power to remove them !
Fiyatı 
    1.99 $

2- Fresh Start 
Altında   
     Having a bad streak ? Have no fear, we will help you !
Fiyatı
     0.99 $

Diğeride achivement iconları

Şimdi 4 tane achivement var 

1 - Total Game bunun 4 tane hali var yani aynı ikon'a kenarına bi yerine 1 2 3 4 yazıcan roma harfiylede olur bilmiyorum

2-  Total Win buda 4 tane

3- Back to Back win bundan 2 tane var işte arka arkaya kaç kere kazandı

4- User Rating üzerine 2 tane var bunlar belli bir rating e geldiğinde alıcak

Ikon hakkkında;

1 - Kesimi tam olarak olmamış sol tarafında ve sağ tarafında parçalar kalmış çok ufak ama gözü rahatsız ediyor
2- Oltanın ucuna veya artık nasıl yaparsın bilmiyorum resim koymak lazım bir şekilde bu iconla pickture olayının bağlantısının olması lazım ( karekter dışında ) İkonun sağ üst çaprazı çok boş kalmış belki oltayı sağ'a mı çekmek lazım ucunada resim koyarız ufak

Ana Ekran hakkında;

1 - Yine karekter'in elindeki oltanın ucuna ufak resim koyalım
2 - Karekterin animasyonu ( nefes alıp verme vs. ) kareleri atılmamış.
3 - Her ekranın .psd dosyalarınıda atabilirsen çok sevinirim. Bzen ayrı kesmemiz gerekiyor fln

Oyun Ekranı hakkında;

Burdaki çıkış kapı yapmışın bunu biraz değiştirmek lazım çok eğreti durdu, çok büyük olmuş bide renkleri flnda çok alakasız olmuş
Sol taraftaki mor olan şu an için tam level sistemi şeklinde duruyor.
Burda şimdi rating sistemi var sanki ordaki bar dolucak gibi duruyor ama olmıcak öyle bişi
Birde yıldız'ın kalkması lazım o kısmı değişik doldurmak lazım Birde pembe olmasın
Resmin üzerindeki bantı ayrı kesip yollaman lazım

Win and Lose ekranı

Burdaki background'u ayrı you win veya you lose bandını ayrı kesilmesi lazım


Çok şey yazdık gibi oldu ama bunlar son işler artık ha gayret :D

Kolay Gelsin,
Kendine iyi bak




Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages