web sitesi önerisi

1 view
Skip to first unread message

Ugur Arpaci

unread,
Mar 15, 2013, 10:03:25 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
Gencler Selam;

Aklıma bir şey geldi onu ileteyim. Bizim vps üzerinde artık DNS kaydı mevcut oldugundan, bir tane web sitesi kurabiliriz. Burada hem tanıtım hemde olacak olan istekleri (bug-fix istekleri vs.) yönetebiliriz.


--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Mar 15, 2013, 10:23:31 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
Tanıtım + iletişim formu şeklinde birşey yapabiliriz.  çok mantıklı...

hazır bir tasarım bakalım.


2013/3/15 Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com>

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Yesorpass" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to yesorpass+...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

Ugur Arpaci

unread,
Mar 15, 2013, 10:26:30 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
Wordpress kullanabiliriz


2013/3/15 yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Mar 15, 2013, 10:27:19 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
html5 tabanlı responsive templateler var..    masaüstüne, mobile, tablete uyumlu.. 


15 Mart 2013 16:26 tarihinde Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Mar 15, 2013, 10:27:53 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
her olayda innovation diyorsun. Uyar :-) 


2013/3/15 yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Mar 15, 2013, 10:27:54 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com

yagiz poyraz

unread,
Mar 15, 2013, 10:28:19 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
html5 mi bakmadım gerçi de html5 olsun iyidir:D:D

Ugur Arpaci

unread,
Mar 15, 2013, 10:30:02 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
yapacak cok is var, daha yeni basliyoruz... baya istek var bende ya :D


2013/3/15 yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Mar 15, 2013, 10:32:03 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
aynen abi

oooo sana rakamları söylemedim...

kelime avı ilk 1 yıl tutmamış hiç ama

adamların şuanki durumu

5000000kullanıcı  36 dilde uygulama..  günlük 30000 aktif kullanıcı..     160.000 dolar aylık gelir


15 Mart 2013 16:30 tarihinde Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Mar 15, 2013, 10:36:27 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com



2013/3/15 yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Mar 15, 2013, 10:43:01 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
abi asrın sorusunu soruyorum:

resimler swf mi olsa? :D


15 Mart 2013 16:36 tarihinde Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Mar 15, 2013, 10:43:24 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
gif mi olsa


2013/3/15 yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>



--
ugurarpaci

Ugur Arpaci

unread,
Mar 15, 2013, 10:44:13 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
asrın önerisini yapıyorum: 

içerikleri buradan mı alsak ? ( Dikkat uygunsuz içerik )


2013/3/15 Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com>



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Mar 15, 2013, 10:44:31 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
swf olmaz zaten ios ta da..  gif te direk olmuyor ama ya.. bir baktım da şimdi.. ama hani şunu düşündüm  arada 10 oyunda bir  gifli el geliyor abi.. her resim kıpır kıpır:D


15 Mart 2013 16:43 tarihinde Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Mar 15, 2013, 10:47:03 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
abi bizim user collection larında 2000 kusur kayıt var, bu ne anlama geliyor


2013/3/15 yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>



--
ugurarpaci

Ugur Arpaci

unread,
Mar 15, 2013, 10:47:29 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
simdi hatırladım, botlardan olması lazım değil mi ?


2013/3/15 Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com>



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Mar 15, 2013, 10:47:33 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
botlar var abi..  bak benim scripti çalıştır.. o bot hariçleri basıyor sadce..


15 Mart 2013 16:47 tarihinde Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> yazdı:

yagiz poyraz

unread,
Mar 15, 2013, 10:49:10 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
abi bizim pazar biraz konsept üzerine toplantı yapmamız lazım..  kategori resim ok onu kesin yapcazda onun dışında yani..    


15 Mart 2013 16:47 tarihinde yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com> yazdı:

yagiz poyraz

unread,
Mar 15, 2013, 10:50:24 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
uğur bi gülşenden feedback al bakalım ne dicek.. 

cansın beğendi.. resmi arttırın dedi.. bazı hiç komik olmayanlar var onu değiştirin dedi..   

birde store'a ne koyacaksınız.. biz kendimiz resim yüklebilecekmiyiz gibi şeyler dedi...

hani konuştuğumuz şeyler aslında,,   bol feedback almamız lazım..


15 Mart 2013 16:49 tarihinde yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com> yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Mar 15, 2013, 10:50:40 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
Pazar günü connectionlar,db ve resimler üzerinde dursak daha iyi olmaz mı, sistem bir taş gibi olsun 

Ugur Arpaci

unread,
Mar 15, 2013, 10:51:28 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
gülşen begenmedi :D abi


2013/3/15 yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Mar 15, 2013, 10:57:31 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
neyini beğenmedi ama:D


15 Mart 2013 16:51 tarihinde Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Mar 15, 2013, 10:59:37 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
cok profesyonel bakıyor abi. "Resimleri seçtim sonra nolcak? ". Genel konsept üzerinde eksik oldgunu soyluyor yani


2013/3/15 yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>



--
ugurarpaci

yagiz poyraz

unread,
Mar 15, 2013, 11:14:13 AM3/15/13
to yeso...@googlegroups.com
abi katılıyorum.. zaten fikir olarak anlatınca bunu diyenler oluyor. 

bunun önüne geçmenin bir yolu şu abi

->RESİMLER KIRIP GEÇİRMELİ.. GÖRÜNCE YARILCAKSIN.. SÜPER KOMBİNASYONLAR OLACAK.
 
diğeri de
ek özellik eklemek lazım..  yani özel eller falan..


15 Mart 2013 16:59 tarihinde Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages