tasarım

0 views
Skip to first unread message

yagiz poyraz

unread,
Jan 28, 2013, 2:52:30 AM1/28/13
to yeso...@googlegroups.com
-Gençler bu soru ekranında rating tabı pembe olmasa mı acaba? Ne dersiniz?


yagiz poyraz

unread,
Jan 28, 2013, 2:54:08 AM1/28/13
to yeso...@googlegroups.com
Adam tüm herşeyi kesmiş hiç sıkıntı yok. animasyonlar da tamam ben çok beğendim.

Bir bakın abi son gözle herşey okse sonlandıralım. Adama ödemeyi yaparız ay başında :D  Psdleride alırız nolur ne olmaz.

Herhangi birşey var mı istediğiniz?

28 Ocak 2013 09:52 tarihinde yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com> yazdı:

Arif Ata Cengiz

unread,
Jan 28, 2013, 3:07:35 AM1/28/13
to yeso...@googlegroups.com, yagiz poyraz
Olm icon’da sağ tarafta bariz bir grilik var gormedın mı ?
 
Windows Posta'dan gönderildi
 
Kimden: yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com>
Gönderme tarihi: 28 Ocak 2013 09:54
Kime: yeso...@googlegroups.com
Konu: Re: tasarım

yagiz poyraz

unread,
Jan 28, 2013, 3:25:07 AM1/28/13
to Arif Ata Cengiz, yeso...@googlegroups.com
kanka onu yanlış hazırlamış ya hata o. düzgün keser onu:D arkadaki layerın şeyi kalmış. zaten orası gözüken kısım değil cihaza attığında gözükmüyor.


28 Ocak 2013 10:07 tarihinde Arif Ata Cengiz <arifat...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages