Selam Gençler,
Ben clientı bitirdim gibi gözüküyor. 1-2 rötüş yapcam ama herşey geliştirildi yani. Pazara bitirmiş olurum.
Ata sen pazara kadar ayhanı sıkıştır herşeyi bitirsin, yollasın . Apple accountnda yapılacakları yaparsın. Sunucu tarafında achıevement ile ilgili kodları kontrol et bir, herşeyi doğru hesaplıyormu yolluyormu?
Uğur sanki yeni kullanıcı yaratınca bazen soeun çıkıyor dunucuda gibi geldi. Şu oynsyıp çıkan bot olayını yapsana bugün yarın. Udid si random olsun, 30dk oynayıp çıksınlar. 15dk de bir yollarsın 200-300tane. Bakalım 1 hafta böyle crash etmeden duracakmı?
bu hafta bunun testini yapmış oluruz pazara kadar. Pazar herşryi toparlarız gamecenterla birlikte. Sıkıntı yoksa atarız bile belki gece :) bitmese bile haftaiçi atarız kesin. Artık bitirelim şu işi.