> Gencler bence bu bayramda birgun eve kapanalim sabahtan. Gecede kalalim gerekirse. Abanip baya calisan birsey cikaralim artik yoksa yalan olcak.
>
> Su gorev paylasimindan sonra birsey yapan var mi :D
>
> Ne diyorsunuz ne zaman bulusalim? Yarin sabahtan abanabiliriz. Veya pazar da olabilir.
>
>