Yesorpass

0 views
Skip to first unread message

Yagiz Poyraz

unread,
Oct 25, 2012, 6:34:32 AM10/25/12
to yeso...@googlegroups.com
Gencler bence bu bayramda birgun eve kapanalim sabahtan. Gecede kalalim gerekirse. Abanip baya calisan birsey cikaralim artik yoksa yalan olcak.

Su gorev paylasimindan sonra birsey yapan var mi :D

Ne diyorsunuz ne zaman bulusalim? Yarin sabahtan abanabiliriz. Veya pazar da olabilir.


Ata Cengiz

unread,
Oct 25, 2012, 6:40:53 AM10/25/12
to yeso...@googlegroups.com, yeso...@googlegroups.com
Yarn uyar bna

Saygilarimla,
Ata Cengiz

25 Eki 2012 tarihinde 13:34 saatinde, Yagiz Poyraz <yagiz....@gmail.com> şunları yazdı:

> Gencler bence bu bayramda birgun eve kapanalim sabahtan. Gecede kalalim gerekirse. Abanip baya calisan birsey cikaralim artik yoksa yalan olcak.
>
> Su gorev paylasimindan sonra birsey yapan var mi :D
>
> Ne diyorsunuz ne zaman bulusalim? Yarin sabahtan abanabiliriz. Veya pazar da olabilir.
>
>
> --
>
>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages