
Gençler ben bugün baya toparladım 3-4 saat baktım uygulamaya. Yeşiller bitti. Benim 2 saatlik işim kaldı.Pazar sabah işim var 2-3 gibi bitiyor işim. Pazar buluşalım kesin ve atalım store'a . Pazar buluşuyoruz, toparlayabildiğimiz kadar toparlayıp app store'a başvuruyoruz ayrılmadan ne yapıp edip. bir başvuralım yoksa uzadıkça uzuyor çok canımı sıkıyor artık bu iş. Kırmızı olanları sizde pazara kadar bitirin de pazar bunlarla zaman kaybetmeyelim, genel bakar senkron farklılıkları falan varsa onlara bakarız, pazar toparlama yapalım sadece. Geliştirme kalmasın.
Pazar 14:00 ve sonrası herkese ok dimi?
@Yağız
1- fontlar eklenecek2-facebook buttonunu koyacağım, kodlar hazır var bende zaten.3- reklam eklenecek (webview atacağım. webviewın gösterip gösterilmeyeceği ve linki question objesinin içinde sunucudan gelecek. tamamen dinamik olacak yani. pazar questiona statik 2 alan atarız 5dkda bu iş kapanır. görsel ekte, baya alan var soru ekranında4- Bomba yanma efekti gönderdi Ayhan. ekledim.5-her bomba için. saniye 0 olduğunda, sayı kayboluyor ve içinde loader dönmeye başlıyor. Olası sunucu gelişmelerinde boş boş kalmasın 0 diye donup.6- Online User alanı eklendi ana ekrana7- Exit buttonu8-ratinglerin artıp azalmasını yaptım her durum için
@Ata->Gamecenterda ratingini atsın. leadershipi açsın->Welcome desin->achievementları sunucudan alıp gamecentera yollasın, tepede yazsın şu achievementı kazandın diye@Uğur->Yeni user yaratırken patlıyor. Benim gördüğüm durum şu. ana thread hiç patlamıyor zaten. sadce kullanıcının objesi patlıyor sanırım. Örneğin yeni udid = 5 olsun. ilk yolladığımda patlıyor. Fakat uygulamayı kapatıp tekrar açıp istek yaptığımda 5 ile problem olmuyor. Yani sanırım o createUser yaptığında, create ettiği şeyi doğru setleyemiyor gibi bir problem var.->Cevap vermediğim halde You Lost diyor bazen.v 1.11-->Inapp purchase2-->Google analytics3-->%ler
--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Yesorpass" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to yesorpass+...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
ya gencler yarinki bulusma kesin mi. olum istanbuldayim ama 2 aydir ailemi gormuyorum. yarin bi onlarla gorusmek istiyordum