Server down

0 views
Skip to first unread message

yagiz poyraz

unread,
Feb 3, 2013, 1:35:34 PM2/3/13
to yeso...@googlegroups.com
Server down

Ata Cengiz

unread,
Feb 3, 2013, 1:46:34 PM2/3/13
to yeso...@googlegroups.com, yeso...@googlegroups.com
:)

Saygilarimla,
Ata Cengiz

3 Şub 2013 tarihinde 20:35 saatinde, yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com> şunları yazdı:

Server down

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Yesorpass" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to yesorpass+...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

Ugur Arpaci

unread,
Feb 3, 2013, 1:49:37 PM2/3/13
to yeso...@googlegroups.com

server is up & running. ama spora cikacagim. adam edecegim daha sonra sizde dinlenin lan. :)

yagiz poyraz

unread,
Feb 3, 2013, 1:51:46 PM2/3/13
to yeso...@googlegroups.com
Server up, bots down :d

3 Şubat 2013 Pazar tarihinde Ata Cengiz adlı kullanıcı şöyle yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Feb 3, 2013, 1:54:01 PM2/3/13
to yeso...@googlegroups.com

aahahahahahahahahha.

yagiz poyraz

unread,
Feb 4, 2013, 12:29:50 AM2/4/13
to yeso...@googlegroups.com
Ohoooo server yine down

3 Şubat 2013 Pazar tarihinde Ugur Arpaci adlı kullanıcı şöyle yazdı:

yagiz poyraz

unread,
Feb 4, 2013, 12:30:23 AM2/4/13
to yeso...@googlegroups.com
Ugur senn bir link vardı birara, o duruyormu. Sçınca restartlanıyordu.

4 Şubat 2013 Pazartesi tarihinde yagiz poyraz adlı kullanıcı şöyle yazdı:

Ata Cengiz

unread,
Feb 4, 2013, 12:34:50 AM2/4/13
to yeso...@googlegroups.com, yeso...@googlegroups.com
Genclet server up olduunda mi atsak napsak :)

Saygilarimla,
Ata Cengiz

4 Şub 2013 tarihinde 07:30 saatinde, yagiz poyraz <yagiz....@gmail.com> şunları yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Feb 4, 2013, 12:42:21 AM2/4/13
to yeso...@googlegroups.com

aga calistirmayi unutmusum aciyorum simdi.

Ugur Arpaci

unread,
Feb 4, 2013, 2:27:35 AM2/4/13
to yeso...@googlegroups.com
Gencler Selam,

İsim telif hakkı işini sordum bizimkilere, dünya capinda alınacak olan isim hakkı işi baya maliyetli oluyor. Biz bu işin altından kalkamayız. Ancak, Türkiye de alma işi olabilir. Bununla ilgili olarak bir irtibat bulacak bizimkiler. Telefonla, olmadı gider konusuruz. 
--
ugurarpaci

Ugur Arpaci

unread,
Feb 4, 2013, 6:44:22 AM2/4/13
to yeso...@googlegroups.com
Selam,

Telif hakkı için irtibat buldum. Yurt içi için daha makul olacak gibi. Yurt dışında ya ülke ülke telif hakkı talebinde bulunabiliyoruz yada global olarak genel bir telif hakkı isteyebiliyoruz. Ayrıntıları bir arada oldugumuz zaman adamı yada sirketi arayıp konusabiliriz. Cep telefonu aldım dogrudan :D


2013/2/4 Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com>



--
ugurarpaci

Ugur Arpaci

unread,
Feb 4, 2013, 6:45:34 AM2/4/13
to yeso...@googlegroups.com
Selam,

Telif hakkı için irtibat buldum. Yurt içi için daha makul olacak gibi. Yurt dışında ya ülke ülke telif hakkı talebinde bulunabiliyoruz yada global olarak genel bir telif hakkı isteyebiliyoruz. Ayrıntıları bir arada oldugumuz zaman adamı yada sirketi arayıp konusabiliriz. Cep telefonu aldım dogrudan :D


2013/2/4 Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com>
Gencler Selam,



--
ugurarpaci

Ugur Arpaci

unread,
Feb 4, 2013, 2:36:12 PM2/4/13
to yeso...@googlegroups.com

gencler sunucu hala ayakta. 12 saattir ayakta :) saygilar

yagiz poyraz

unread,
Feb 4, 2013, 3:11:03 PM2/4/13
to yeso...@googlegroups.com
Aynen abi cok iyi ya eline saglik.
Bot atsana bi 50 tane, bakalim botlarla ne yapcak 12 saat
4 Şubat 2013 Pazartesi tarihinde Ugur Arpaci adlı kullanıcı şöyle yazdı:

yagiz poyraz

unread,
Feb 4, 2013, 3:12:28 PM2/4/13
to yeso...@googlegroups.com
Sunu yapabilir misin, 15 dk de bir 100 bot girsin. Her bot 30dk oynayip ciksin :d
Bu tam bir test ortami olur

4 Şubat 2013 Pazartesi tarihinde Ugur Arpaci adlı kullanıcı şöyle yazdı:

Ugur Arpaci

unread,
Feb 4, 2013, 3:21:25 PM2/4/13
to yeso...@googlegroups.com

abi b*kunu cikardin sanki. ama ayipsin. yaparim. bunlar kolay. bana daha baska seylerle gelin

yagiz poyraz

unread,
Feb 4, 2013, 4:53:42 PM2/4/13
to yeso...@googlegroups.com
Oglum sundan diyom, surekli random kisiler girip cikmis olacak. Hani 50 girip cikarmak yerine bunu yaptmzda tam bir simulasyon oluyor.

Ugur Arpaci

unread,
Feb 4, 2013, 4:54:38 PM2/4/13
to yeso...@googlegroups.com

aynen aynen onu anladim. bunu yapmak zor deel. yarin bi bakarim

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages