Selamlar,
Aklıma ne geldi. Oyunlarda bir düzensizlik var bunu biliyoruz artık. Verilen cevaplar tutarlı değil. Bunun dısında sunu yapsak olur mu:
Misal adam soru cevaplıyor, bu sırada, iPhone tarafında baska bir thread bir sonraki soruyu yukluyor olsun. Bu şekilde bu zaman kaybını cok daha fazla olarak yaymıs oluruz zamana. Bunu bi deneyelim derim.