best fit

0 views
Skip to first unread message

Ugur Arpaci

unread,
Aug 22, 2012, 3:47:33 AM8/22/12
to gide...@googlegroups.com
Aklıma geldı;

uygulamada, 'best fit' denen bir secenek olabilir mi, ileriki versiyonlar icin. En cok begenilen pair ler gosterilir gibisinden.

--
ugurarpaci

Yagiz Poyraz

unread,
Aug 22, 2012, 4:09:33 AM8/22/12
to gide...@googlegroups.com, gide...@googlegroups.com
Evet evet olmasi lazim. 



22 Ağu 2012 tarihinde 10:47 saatinde, Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> şunları yazdı:

--
 
 

Ata Cengiz

unread,
Aug 22, 2012, 4:15:20 AM8/22/12
to gide...@googlegroups.com, gide...@googlegroups.com
Eet bi hot matchs srklinde haftanin en iyileri olur bide tum zamanlarin en iyileri olr

iPhone'umdan gönderildi

22 Ağu 2012 tarihinde 11:09 saatinde, Yagiz Poyraz <yagiz....@gmail.com> şunları yazdı:

--
 
 

Ugur Arpaci

unread,
Aug 22, 2012, 4:16:23 AM8/22/12
to gide...@googlegroups.com
aynen, top hot 5 filan olabilir. 

2012/8/22 Ata Cengiz <arifat...@gmail.com>
--
 
 



--
ugurarpaci

Yagiz Poyraz

unread,
Aug 23, 2012, 12:44:31 PM8/23/12
to gide...@googlegroups.com, gide...@googlegroups.com
Gencler yarin bulusuyoruz atasehirde is cikisi, ok dimi?



22 Ağu 2012 tarihinde 11:16 saatinde, Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> şunları yazdı:

--
 
 

Ugur Arpaci

unread,
Aug 23, 2012, 12:48:10 PM8/23/12
to gide...@googlegroups.com
Aynen, işten cıkışta atasehirde bulusuyoruz. 

2012/8/23 Yagiz Poyraz <yagiz....@gmail.com>
--
 
 



--
ugurarpaci

Ata Cengiz

unread,
Aug 23, 2012, 1:00:49 PM8/23/12
to gide...@googlegroups.com, gide...@googlegroups.com
Tmm kacta cikionz bu arada 5 30 ben

iPhone'umdan gönderildi

23 Ağu 2012 tarihinde 19:48 saatinde, Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> şunları yazdı:

--
 
 

Ugur Arpaci

unread,
Aug 23, 2012, 1:07:18 PM8/23/12
to gide...@googlegroups.com
Siz gelince bana haber verin ben isten gelırım bulusurz gıderız.

2012/8/23 Ata Cengiz <arifat...@gmail.com>
--
 
 



--
ugurarpaci

Gmail

unread,
Aug 23, 2012, 1:14:00 PM8/23/12
to gide...@googlegroups.com, gide...@googlegroups.com
Bende 5 30 ama benm gelmem 7yi bulur

Saygılarımla
Yağız Poyraz

23 Ağu 2012 tarihinde 20:07 saatinde, Ugur Arpaci <ugura...@gmail.com> şunları yazdı:

--
 
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages