Selam Ayhan,
Bizim kendi içimizde iletişimsizlik olmuş. Mail attık sanıyorduk. Tasarımlar ok. 2 nokta var sadece:
1: Sol aşağıdaki bombanın animasyonu gerekiyor. hani ucu yanıyor gibi olmalı. ipi azalmasın ama , zamanı bağlı animasyonu oynatmak zor olacak şuanda. Sadece bomba hareketli olsun , ateşi yansın vs.
2: Ana ekranda: Şuan sistemde kaç online kullanıcı var bunu vermek istiyoruz. Yani uygun biryerde tasarmı bozmadan online kişi sayısı görünmeli . 200-300 gibi bir sayı olacak.
Eline sağlık tekrar.