tasarım

1 view
Skip to first unread message

yagiz poyraz

unread,
Feb 26, 2013, 1:19:15 PM2/26/13
to Ayhan Aydogan (Alumni), yeso...@googlegroups.com
Selam Ayhan,

Bizim kendi içimizde iletişimsizlik olmuş. Mail attık sanıyorduk. Tasarımlar ok. 2 nokta var sadece:

1: Sol aşağıdaki bombanın animasyonu gerekiyor. hani ucu yanıyor gibi olmalı. ipi azalmasın ama , zamanı bağlı animasyonu oynatmak zor olacak şuanda. Sadece bomba hareketli olsun , ateşi yansın vs.

2: Ana ekranda: Şuan sistemde kaç online kullanıcı var bunu vermek istiyoruz. Yani uygun biryerde tasarmı bozmadan online kişi sayısı görünmeli .   200-300 gibi bir sayı olacak.

Eline sağlık tekrar.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages