Fwd: İlet: KARTEPE

1 view

yesilyurtfeneri lions kulübü

to yesilyurtfene...@googlegroups.com, Alper Döğmen, asuman ayyıldız, ayşegül cantürk, birsen levi, ebru berge, eser talih, faruk temelli, gül büyükdağ, kıvanç ayvalıoğlu, mustafa karhan, nesim levi, nihan burcu yaman, pınar öztürker, v.ergun yazıcıoğlu, yasemin dallı, özden dallı, kemal.demi...@hotmail.com, kiv...@tbf.org.tr

Dün akşam toplantımızda konuşulduğu üzere üyemiz Ergun Yazıcıoğlu tarafından gruba yönlendirilmiş maili kimseye ulaşmaması sebebiyle tekrar gönderiyorum.

İyi günler diliyorum.

Ayşegül Cantürk
From: eyazi...@superonline.com
Date: Wed, 26 May 2010 17:30:18
To: <yesilyu...@gmqil.com>
Subject: KARTEPE

Sevgili Nseim LEVi

Bence ugrasilmalidir.

1985 yilinda LEO olarak girmis oldugum bu camia o zamanlar 15.000 kisiydi. YANLIS kisilerin elinde kaldigi ve YANLIS yonetildigi icin bugunlerde 7.000 kisilere kadar indi.
Sizin ASLi goreviniz, bizlere DOGRUYU ogretmektir.
Bu haftasonu icin Sayin Birsen LEVi'ye gelecegimi bildirmistim. Ancak Antalya'da yasayan cok samimi bir arkadasimin Dugunu var, gitmek mecburiyetinde kaldim.
Buyaz tatil amacli bir haftasonu sizden egitim almak bizlere gurur verecektir.
Hem onumuzdeki yaz Kabine Gorevim olmadigindan Kulup toplantilarimizin hepsine katilacagimin sozunu simdiden vermek isterim.
Selamlar
Ergun YAZICIOGLU

Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.