Halil Vedat Fıratlı ilköğretim okulunun akıbeti ???? Bu aksan show tv haberlerde 13-12-2012

Bülent YURTSEVER

to yesilkoy...@googlegroups.com

Yeşilköy de  bunan 11000,-m2 alana sahip Halikl Vedat Fıratlı İlköğretim okulunun akıbeti bilinmemektedir.

Daha önce TOKİ ye devretme çalışmaları varken genel ve yerel basında duyurmamız neticesinde araya giren ve çaba sarf eden AKPARTİ İlçe yönetimi ve milletvekilleri sayesinde bu çaba önlenmiş ve okul binası yapımı için start verildiği söylenmişti.

Okulun boşaltılmasından bu yana 11 ay geçmesine rağmen HALA BİR ÇİVİ BİLE ÇAKILMAMIŞTIR.

NE OLACAK…..

Birileri çıkıp açıklama yapmayacakmı???

Bu akşam SHOW  TV haberlerinde bu soruyu soruyoruz… 13-12-2012

      Saygılarımla

Bülent YURTSEVER

     0212 663 55 50

 www.yesilkoyum.com