VEFAT

Muhtar

to yesilkoy...@googlegroups.com
Canik pasajinda Elektrikci ÜMIT biraz evvel kalp krizinden dolayı vefat etmiştir. Saat 23.oo mahmut şevket paşa sokakta onur eczanesi önünde .... yakını olmadigindan gerekli defin işlemleri hakkında detaylı bilgi yarın duyurulacaktir .. biraz evvel bana telefon ile bildirildi
Allah rahmet eylesin

Mehmet Ali �rgen

to yesilkoy...@googlegroups.com
Hadi be!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "YESiLKOY" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için yesilkoy...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.