değerli yiğemim anladığım kadarıyla sen dayımın torunusun baştada
dedim ya beni vatan haini ilan ederler diye BENİM SÖZÜM SİZE DEYİL
kim olursa olsun ölen hiç kimse için ohh çekmem onunda bir ailesi
sevenleri var oda bu vatan için çalışmış kimse bunu ya bilmiyor yada
anlamak istemiyor üstüne alınma cevap yazmak istemiyorum gündemde
tutan da bizleriz
eğer medyanın elinde malzeme varsa bunu kullanacakderinlere inecek
bizi çekmek istedikleri batağı bulacaklar
12 eylül öncesine dönüyoruz dikkatli olmamız gerek sag sol alevi
sünni .kürt türk şimdide ermeni türk bizi bir birimize kırdırmak
istiyorlar gelin amerikanın orta doğudaki müslüman halk üzerinde
oynadığı oyununu bozalım kahrolsun ABD EMPERYALİZMİ KAHROLSUN
AMERİKA FİLSTİNDE 1948 den buyana yerli halk kamplarda yaşıyor
sefil bir vaziyette şövenist israil amerikanın desteğiyle orta doğuya
hükmediyor ıraktada musul kerkük erbil türkler yaşadığı bölgelerden
atılmak isteniyor ben aynı yerde durmayalım gaflet uykusundan uyanalım
demek istiyorum
vatan bir bütündür kimse parçalayamaz biz bu vatanı kolay kazanmadık
kolay kolay kimseye vermeyiz sanki ben o sloganları tasvip
ediyormuşum gibi bir durum ortaya çıktı o mecazi anlamda
söylenmiş uzatmak kimseye bi şey kazandırmaz bu konuda konuşmak
istemiyorum artık hrant dink konusu bunalttı artık bırakın medya
uğraşşın şehitlerimizi saygıyla ve rahmetle anıyorum yerlerinde
rahat uyusunlar cemil ateş anlatabildimmi sağlıcakla kal hoşçakal