selam arkadaşlar .bazı arkadaşlarımız hrant dink öldürüldü diye
zil takıp oynuycaklar ölen bir insan onunda yaşama hakkı vardı
kimse o insanı tanımadan hakkında ahkam kesmesin banada vatan haini
derler
sahte milliyetcilerin söylediği gibi
ölümü hak edecek bir şey yapmadı .bu vatanı seven hümanist bir
insandı
türk dostuydu ermeni soykırımını reddediyordu en çok ermeniler
öldürmüştür dediği için diaspora ve ermenistan ermenilerinin tepkisini
çekmiş kilise tarafından afaroz edilmiş mutafyanın talimatıyla agosa
diyer ermeni gazetesine
ermeni okulları hastaneleri reklam ilan hiç bir şey vermemiştir onu
madur etmişlerdir
heleki bütün dünyanın gözleri üzerimizdeyken avrupa birliğine bizi
almak için başta fransa olmak üzere soykırımı tanı
seni alalım diyorlar amerika bir taraftan sıkıştırıyor .dünyanın
önünde zararı çok olmuştur ama halkın hepimiz ermeniyiz hepimiz
hrantız sloganı bizim dili dini ırkı ne olursa olsun insanımıza sahip
çıktığımızı göstermiştir
almanyada 5 türkü naziler yakarak öldürdü almanlar sokğa döküldü
hepimiz türküz dedi
şimdi onlar türkmü oldu .ne kadar büyüttüler hemen şehitlerimizi
ortaya attılar sapla samanı birbirine kattılar
o arkadaşlara soruyorum kaç tanesi tanısın tanımasın şehit cenazesine
katılmış bir bayramda kaçı şehitliğe ziyarete gitmiş
hariçten gazel okumak çok güzel sizinle bu konuyu yüz yüze konuşmak
isterdim çünkü bunlar çok uzun mevzu
üç beş satıra sığacak gibi deyil burada yani urfada herkez kürt
biriyle ben evliyim arapta çoktur okulda çocuklara ne mutluyum türküm
diyene diye andımız öğretilir şimdi onlarda türkmü oldu .ben doğma
büyüme ankaralıyım annem babam yeşildumlupınarlı bende
yeşildumlupınarlıyım köyümü çok çok seviyorum müslümanım türküm
öylede öleceğim
hrantız demekle hrant olunmaz ermeniyim demekle ermeni olunmaz o
mecazi bir söz
rahatsız ettiysem özür dilerim hoşça kalın sağlıkla kalın