selam arkadaslar.. mevlut senın fıkrını cok begendım.. ama neyazıkkı ıste
herkesın soledıgı gıbı bu konusulanlar burda kalıyo.. ama cok haklısın orda
cok gusel ruzgar gulu ve parasut atlayısı olur.. turızım sektorunde
yesıldumlupınar patlaması olur.. bırak yerlı turıstı yabancı turıstler bıle
akın eder hatta talep onlardan daha cok gelır onlar bole sporlara daha
duskunler.
pekı en buyuk sorun bunları nasıl gerceklestırcez ve yetkılılere nasıl
ulastıracaz..
arkadaslar lutfen sessız kalmayın ve bısıler yapalım
saygılarımlaa
_________________________________________________________________
Sohbet ederken Messenger'da eglenin! http://messenger.live.com