yamac paraütü

0 views
Skip to first unread message

mevlüt özalp

unread,
Feb 12, 2007, 4:08:03 PM2/12/07
to yesildu...@googlegroups.com
selamün aleyküm herkese iyi akşamlar.sayın arkadaşlar yamac paraşütü fikri
yanlış anlaşıldı galiba.ben bu fikri ortaya atarken.buişin köyümüze gelir
kaynagı olsun diye söyledim.kendimiz yapalım diye degil.çünkü tükiyede
buişin okadar hastası varki inanamazsınız.ama tanıtım yapmak şart.tekrar
tekrar söylüyorum bizim KEPEZ DEDİGİMİZ mevki buiş icin cok uygun
biryer.sadece insanları alıştırmak icin tanıtım gerekli okadar.
fikirlerinizi bekliyorum

_________________________________________________________________
Messenger uzaklardaki sevdiklerinizle bulusturur! http://messenger.live.com

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages