MALUM KONU - BİRDE BİZ YAZALIM BAKALIM-

0 views
Skip to first unread message

yemree...@mynet.com

unread,
Feb 6, 2007, 6:43:11 PM2/6/07
to Yeşildumlupınar Kasabası
Selamun aleyküm değerli hemşerilerim.Görüyorumki tüm ülkemizi saran
Hrant DİNK' in öldürülmesi olayı bizim siteyide sarmış.Her kafadan bir
ses çıkıyor. Bu sözüm bu sitede yazan arkadaşlara değil.Bu sözüm
basında yazanlara.Hem ortaya birşey atıyorlar hem attıkları şeyin
altından kendileri kalkamıyorlar.Bence Hrant DİNK şu veya bu sebeple
öldürülmüştür.O kısmını ben dahil hiçbirimiz bilmiyoruz.Kimi derin
devlet der, kimi dış güçler, kimi milliyetçiler, kimi aşırı dinciler
vs. vs. bunlar uzayıp gider ama hiçbirimiz bunu kimlerin, ne maksatla
yaptığını bilmiyoruz.O halde bu konu üzerinden değilde bu cinayetin
ülkemizde neleri ateşlediğinden bahsetmeliyiz.Bence cenazede hepimiz
Hrant DİNKİZ şeklinde atılan sloganlar yanlıştır. Fakat bizler buna
saygı duyulmalız. Tabiki bu slogan aziz Türk milletinin aşağılık hissi
duymasını sağlamak amaçlıda olabilir ama bizler kesinlikle bu
cinayetten aşağılık hissine kapılmayacağız.Çünkü aziz bir milletin
evlatlarıyız.Fakat benim söylemek istediğim bizler bu slogana tepki
göstermemeliydik.Asıl problem bu slogana tepki gösterince
başlıyor.Nasıl başlıyor insanlar gruplaşmalara başlıyor.Kimi çıkıyor
benTrabzon'luyum, kimi ben Elazığ'lıyım, kimi Malatya'lıyım demeye
başlıyor. Bu ise gerçekten büyük problem.Biz hepimiz BU TOPRAKLAR
ÜZERİNDE YAŞAYAN İNSANLAR TÜRK'ÜZ bu böyle bilinmeli ve biryerlere
mesaj verilcekse bu mesaj bu olmalı.
.Bakın bu gün Irakta artık Katil ülke Amerika bir öldürüyosa gruplara
bölünmüş Iraklılar birbirlerini daha fazla öldürüyor.Bu yüzden
aklıselim davranmalıyız.Anlık heyecanlarımızla hareket etmemeliyiz.Bu
ülke hepimizin ve bundan başkada vatanımız yok.Bu bilinçle hareket
etmemiz bilinciyle herkese tekrar selamlar.
.

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages