çevrecilik

0 views
Skip to first unread message

semiha...@hotmail.com

unread,
Feb 8, 2007, 1:16:55 PM2/8/07
to Yeşildumlupınar Kasabası
merhaba ben şanlıurfadan semiha alkan belde halkımıza seslenmek
istiyorum
gelin cennet doğamızı kirletmeyelim
piknik yerine gittiğimiz zaman oturacak yer bulamıyoruz insanlar
çöplerini yerlere atıyor. özellikle çocuk bezleri .harmanlardan
geçemiyoruz köpekler çöpleri dağıtıyor çok pis bir manzara ortaya
çıkıyor
bazı maddeleri doğa uzun yıllar yok edemiyor gelin güzel beldemize
sahip çıkalım aslında yaşadığımız her yere sahip çıkalım herkeze
saygılarımı iletiyorum

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages