oncelıkle tum hemserlerımı selamlarım.Mevlut beyın Mesajını okudum cok
mantıklı fıkırlerdı.Ruzgar gulunun kurulus malıyetı var ama bakım malıyetı
yok.Kurulduktan sonra 10 sene gıbı bır zaman zarfı ıcınde sadece belırlı
zamanlarda yaglama bakımı var.Yanı ulasılmaz guclukte bır fıkır degıl.Tabı
bunu yaparken belırlı bır kaynak bulmak lazım.Eger bırlık ve beraberlık
olunursa neden olmasın.Bırak koyu kursunlunun ve ılgazın tum koylerıne
yetecek kadar enerjı uretebılır dıye dusunuyorum.(HA UNUTMADAN BU
YAZDIKLARIMIDA KIMSE YANLIS ANLAYIP SAHSINA YÖNELTMESSE SEVINIRIM.)
cemıl ates
_________________________________________________________________
Messenger uzaklardaki sevdiklerinizle bulusturur! http://messenger.live.com